سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صد و شانزدهمین جلسه علنی شورا شهر:

تایید مطالبات شهری بر عهده شهرداری تهران

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: ارائه نظرات در خصوص مطالبات شهرداری توسط 3 نفر عضو کمیته مطالبات صورت می‌گیرد و تایید میزان مطالبات بر عهده شهرداری تهران است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد سالاری عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در خصوص اخذ مطالبات شهرداری تهران افزود: با وجود گفته‌های وزیر نفت در جلسه شورای شهر و مطرح کردن پرداخت هر میزان بودجه به نوسازی حمل و نقل عمومی به شهرداری تهران باید گفت: در حال حاضر با توجه به مشکل دولت در خصوص بودجه بندی و قیمت پایین نفت نمی‌شود از دولت انتظار پرداخت مطالبات را داشت.

اقبال شاکری  عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به دستگاه‌ اجرایی شورای شهر تهران گفت: بزرگ جلوه دادن مطالبات شهرداری از دولت بهره وری را کاهش می‌دهد و باید شهرداری تهران در طول سال میزان هزینه‌ها را پیگیری کند و بودجه هایی که در ردیف هست مطالبه کند.

وی با بیان دادن بودجه جیره بندی شده توسط دولت به دستگاه های اجرایی خاطر نشان کرد: 3 نفر عضو کمیته پیگیری مطالبات شهرداری از دولت فقط حق درخواست مطالبات را دارند و تایید این مطالبات بر عهده شهرداری تهران است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.