سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اتاق بازرگانی ایران خبر داد

تشکیل کمیته‌ای مشترک بین وزارت نیرو و بخش خصوصی

شافعی با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در برنامه‌های پیش روی وزارت نیرو گفت: با موافقت وزیر نیرو مقرر شد کمیته‌ای متشکل از تشکل‌های بخش خصوصی در صنعت آب و برق تشکیل شود و هر سه ماه یکبار جلسه‌ای برگزار شود تا از بخش خصوصی در برنامه‌های توسعه‌ای بیشتر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران در حاشیه جلسه صبحانه کاری با وزیرنیرو با اشاره به جزییات این جلسه گفت: موضوع مشارکت بخش خصوصی در برنامه های پیش روی وزارت نیرو یکی از مسایل مطرح شده در این جلسه بود که نهایتا با موافقت وزیر نیرو مقرر شد کمیته ای متشکل از تشکل های بخش خصوصی در صنعت آب و برق تشکیل شود و هر سه ماه یکبار جلسه ای برگزار شود تا از بخش خصوصی در برنامه های توسعه ای بیشتر استفاده شود.

وی افزود: در بخش صادرات به خصوص صادرات انرژی با توجه به موقعیت همسایگان می توانیم از این فرصت بهره مناسب ببریم، همچنین در استفاده از انرژی های تجدید پذیر بخش خصوصی برای این موضوع ایده دارد که امیدواریم با هماهنگی های لازم  توفیق بیشتری در زمینه صادرات فراهم شود.

شافعی در ادامه تصریح کرد:همچنین موضوع آب نیز که یکی از مسایل مهم است از موضوعات مطرح شده در این جلسه است که  بهینه سازی مصرف آب باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رییس اتاق بازرگانی ایران در پاسخ به این سوال که مهمترین خواسته بخش خصوصی از وزیر نیرو چیست گفت: در کل خواسته ها و اهداف ما با وزارت نیرو مشترک است که امیدواریم بتوانیم در یک پیوند مشترک به سمت این اهداف حرکت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته ، مشترک ، وزیر ، نیرو ، برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.