سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صد و شانزدهمین جلسه علنی شورا شهر:

سپاسنامه اعضای شورا از مدیریت شهری

عضو کمیسیون نظارت حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت:به جهت فعالیت‌های گسترده شهرداری‌های تهران در اربعین حسین در کربلا اعضا شورا باید سپاسنامه ای از مجمع شورا داشته باشند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در ادامه جلسه علنی امروز شورا ولی الله شجاع پوریان با بیان اینکه باید از زحمات مدیریت شهری و مدیران مناطق به جهت فعالیت‌های ارزنده آنان در همایش بزرگ اربعین تقدیر و تشکر کرد افزود: پیشنهاد می‌کنم اعضای شورا سپاس‌نامه‌ای از مجموعه مدیران شهری داشته باشد.

وی در ادامه اظهار نظر شجاع پوریان در رابطه با فعالیت‌های شهرداری تهران در اربعین حسینی و در کربلا مهدی چمران رئیس شورای شهر با عنوان اینکه شهرداری تهران خدمات ارزنده‌ای را در این مدت در کربلا ارائه دادند که همچنان هم برقرار است تصریح کرد: این اقدامات تا حدی بود که تمامی نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان حاضر در کربلا از شهرداری تهران تشکر کردند که هرچند این اقدامات در مقابل جمعیت عظیم 20 میلیونی مسلمانان در این روز ناچیز بود اما باید گفت: خدمات شهرداری تهران امسال متفاوت و بهتر از سالهای گذشته ارائه شد.

رئیس شورا خاطر نشان کرد: تشکر دیگر را از آقای پیرهادی رئیس سازمان بسیج شهرداری و نیز عضو شورا دارم در این مدت اقدام به برپایی دو موکب بزرگ بین نجف و کربلا و نیز کربلا نموده بودند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.