سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرارداد ویلیان با چلسی تمدید می‌شود

باشگاه چلسی به ویلیان هافبک 26 ساله بزریلی پیشنهاد تمدید قرارداد ارایه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپورتال ویلیان هافبک بزریلی تابستان 2013 از باشگاه روسی آنژی ماخاچکالا به استمفورد بریج ملحق شد وی در این مدت توانست خیلی خوب اطمینان ژوزه مورینیو را به خود جلب کرده و همواره در فهرست بازیکنان انتخابی او قرار داشته است.

هرچند هنوز 3 سال از مهلت قرار داد ویلیان با چلسی باقیمانده اما سران باشگاه می‌خواهند خیال خود را از بابت آینده کاری خود در استمفوردبریج راحت کنند و به همین دلیل از هم اکنون مذاکراتی برای تمدید قرار داد با نماینده و یلیان شروع کرده‌اند.

خبرها حاکیست تمدید قرارداد ویلیان در انتهای فصل ممکن خواهد شد. پس از ادن آزارد ملی‌پوش بلژیکی این دومین پیشنهاد تمدید قرار داد بازیکنی در چلسی است که هنوزاز مدت زمان قراردادش با تیم باقی مانده است.

مورینیو: گری کیهیل متقلب نیست

هر چند استیوبورس سرمربی هال سیتی گری کیهیل مدافع میانی چلسی را یک متقلب خوانده که با حرکات نمایشی سعی در فریب دادن داور را دارد اما ژوزه مورینیو سرمربی آبی‌ها به حمایت از بازیکن خود برخاسته و گفت: قصد ندارم خیلم بازی را مرور کنم تا فریبکاری کهیل را ببینم من به او اطمینان دارم و معتقد هستیم بازیکنی متقلب نیست او پسر درستکار و با صداقتی است. به همین دلیل وقتی زمین می‌خورد و یا اتفاقی برای او پیش آید آخرین گزینه‌ای که به ذهن من می‌رسد تمارض کهیل است.

مورینیو در ادامه افزود: به نظرم آنچه موجب می‌شود مردم به لیگ برتر انگلیس علاقه داشته باشند صداقتی است که در بازیها به چشم می‌خورد این درست نیست زمانیکه به نظر داور اعتراض داریم شخصیت و درستکاری بازیکنان را زیر سوال ببریم نباید اعتماد هواداران به بازیهای انجام شده را از بین ببریم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.