سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ارتقا کیفیت زندگی بانوان در منطقه 7

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح اجتماع محور ارتقا کیفیت زندگی با هدف جلب مشارکت اجتماعی بانوان سطح محلات این منطقه خبر داد.

 محمود منیعی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: امیدواریم که اجرای این طرح موجب توسعه فرصت ها، خدمات اجتماعی و بستر سازی فرهنگی اجتماعی برای بانوان در محلات منطقه شمرد.
 
این معاون با اشاره به اجرای طرح سبک زندگی اسلامی ایرانی در سطح محلات منطقه افزود: این طرح با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و مطابق با منویات شهرداری تهران در سطح سرای محلات منطقه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به این که این طرح از ابتدای آذر ماه آغاز شده و تا اواسط دی ماه نیز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد:‌ سبک زندگی اسلامی ایرانی در دو حوزه زیست شهری و اخلاق شهروندی برگزار می شود.
 
منیعی در ادامه گفت: ارتقا فرهنگ شهروندان به منظور کاهش ترافیک با محوریت کاهش آلودگی هوا از جمله اهداف اجرای سبک زندگی اسلامی ایرانی در حوزه زیست شهری است.
 
وی خاطرنشان کرد: این طرح در حوزه اخلاق شهروندی سه هدف ارتقا، روحیه قناعت و ساده زیستی را به دنبال دارد که با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف آب ، گسترش فرهنگ صبر، آرامش و مهربانی و ارتقا فرهنگ عفاف و حجاب از دیگر اهداف این طرح است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اجرا ، طرح ، ارتقا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.