سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیمی مطرح کرد

همکاری با شرکت های PAP توسعه می یابد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت : شرکت مخابرات ایران ، شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنتی( PAPها)را رقیب خود نمی داند ، بلکه تعامل با این شرکت ها را توسعه می دهد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ابراهیمی مدیر عامل شرکت مخابرات  ایران ، گفت : شرکت مخابرات ایران ، یک شرکت یکپارچه و هماهنگ است و همه مدیران استان ها تابع مقررات و دستورات ستاد هستند ، لذا هیچ شرکتی نباید در اجرای طرحها و برنامه های خودش مشکل داشته باشد.

وی افزود : ما تابع مصوبات سازمان تنظیم مقررات هستیم و آنها را اجرا می کنیم. منتها نیازها و درخواست های شرکت های PAP باید دقیقاً بررسی شده و در آینده ای نزدیک برطرف شود.

ابراهیمی،  خطاب به مدیران شرکت های PAP افزود : ما آماده ایم همه بخش ها را به اشتراک بگذاریم از ایـــــن رو طی دو مرحله، تعامل با شما را افزایش می دهیم. در مرحله اوّل به استان ها اعلام می کنیم اگر موانعی وجود دارد از سر راه شما بردارند و در مرحله دوّم با تشکیل دو کمیته مشترک مالی و فنی به یک راه حل کامل می رسیم.

وی در ادامه به وظایف مخابرات اشاره و خاطر نشان کرد : ما خود را مکلف به ارائه خدمات بـــه همه مردم می دانیم و در سراسر کشور از یک روستا ی بدون درآمد تا یک شهر پردرآمد باید شبکه ایجاد کنیم و حتماً این کار را خواهیم کرد. حضور مخابرات در همه جا ، هزینه های ما را افزایش داده است ، امّا وظیفه خود می دانیم که با دیگر بخش های ارائه دهنده خدمات همکاری داشته باشیم. از این رو برای تحقق اهداف دو طرف استراتژی بلند مدّت تهیه خواهیم کرد.


انتهای پیام/


برچسب ها: همکاری ، مخابرات ، pap
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.