سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش زنان روستایی برای حضور در عرصه‌های اقتصادی و کارآفرینی

مشاور امور زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی از اجرای آموزش‌های کار آفرینی در سه استان کشور به آن دسته از زنان روستایی و عشایری علاقه مند به کار آفرینی و فعالیت در عرصه اقتصادی خبر داد.

 فروغ السادات بنی هاشمی، مشاور امور زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اجرای دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای توانمند سازی زنان روستایی و عشایر کشور گفت: به منظور آشنایی زنان علاقه مند به توسعه و کار آفرینی در مناطق روستایی عشایری از طریق آموزش‌ها و امکانات و ظرفیت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، نیاز سنجی آموزش این اقشار و تدوین برنامه ارتقای سطح دانش و مهارت زنان روستایی و عشایری بر مبنای نیازهای آموزشی اعلام شده، صورت گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین مقرر شده است تا فرآیند در سه استان سیستان بلوچستان، گلستان و آذربایجان غربی به صورت پایلوت اجرایی شده و از سوی کار گروه استانی دنبال می‌شود.

بنی هاشم خاطرنشان کرد: همچنین ارائه آموزش‌های کار آفرینی از جمله در بخش‌های بازاریابی، مشتری شناسی و... در این سه استان برای آن دسته از زنان روستایی و عشایری که علاقه مند به کار آفرینی و فعالیت در عرصه‌های اقتصادی هستند، در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: کارآفرینی ، حضور ، عشایر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.