سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجمع عمومی عادی سالانه سازمان لیگ فوتبال ایران؛

کفاشیان: یکی از کارهای مثبت سازمان لیگ حفظ سهیمه ایران در لیگ قهرمانان آسیا است

مجمع عمومی عادی سالانه سازمان لیگ فوتبال ایران، امروز ساعت 10 صبح در آکادمی ملی فوتبال با حضور اعضای مجمع، مقامات عالی رتبه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کفاشیان در این مجمع اعلام کرد:از سازمان لیگ فوتبال ایران که مسئولیت لیگهای مختلف کشور را هم پذیرفته است و هم اکنون بیش از 80 درصد عملیات اجرایی فوتبال را برعهده دارد تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: اثرات کار سازمان لیگ ارزنده بوده است.سازمان لیگ در برگزاری مسابقات لیگ برتر و سایر لیگ‌ها عملکرد خوبی داشته است.از جمله کارهای ارزنده دیگر سازمان لیگ پایین آوردن هزینه‌ها و جوانگرایی در لیگ است.

کفاشیان در ادامه گفت: ارائه برنامه یک ساله رقابت‌های لیگ برتر نیز یکی دیگر از کارهای بسیار خوب سازمان لیگ فوتبال ایران بوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: امیدواریم با توجه به حسابرسی‌های انجام شده بتوانیم کارهای سال آینده لیگ را برنامه‌ریزی کرده و  آیین نامه‌های لازم را تهیه نماییم.

کفاشیان در مورد تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی گفت: تبلیغات محیطی فوتبال امسال سه برابر نسبت به سال پیش افزایش داشته است که پیشرفت خیلی خوبی است و در مورد حق پخش تلویزیونی و  صدا و سیما هم کار هنوز عملیاتی نشده که فکر می کنم ما باید از حقوق خودمان دفاع کنیم چرا که حق پخش تلویزیونی حق باشگاه ها است و امیدواریم بتوانیم در سال آینده در این خصوص بهتر عمل کنیم.

کفاشیان بیان کرد: حفظ سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا  از جمله کارهای ارزشمند دیگری بود که ما توانستیم بالاترین سهمیه را به همراه عربستان، ژاپن و کره جنوبی بدست آوردیم که این سهمیه  دو ساله است و این مهم با کمک باشگاه‌ها، هیات‌های فوتبال و هدایت سازمان لیگ فوتبال ایران به دست آمد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.