سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور خبر داد

ضرورت ساخت بناهای دانشگاه پیام نور با رویکرد اسلامی

اژدر گفت: با توجه به مأموریتی که بحث توجه به پیوست نگاری فرهنگی بر دوش دانشگاه پیام نور قرار داده است ضروت دارد در گام نخست بناهای این دانشگاه بر اساس معیارهای اسلامی و ایرانی ساخته شود.

دکتر علیرضا اژدر‌ رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بسیج اساتید دانشگاه پیام نور هم پای معاونت فرهنگی اجتماعی این دانشگاه وظیفه دارد در اجرای مرحله به مرحله بحث پیوست نگاری فرهنگی ایفای نقش کند. 

وی گفت: بحث پیوست نگاری فرهنگی از تأکیدات مقام معظم رهبری است و در شرایط کنونی کشور نیازمند مهندسی فرهنگی است تا بتوان از فرصت‌های فرهنگی بهره برد و حتی وارد مقوله‌های تجاری سازی و اقتصادی نیز گشت. 

وی با بیان اینکه اولین مشخصه هر سازمانی ساختمان آن است، خاطر نشان کرد: در این زمینه دانشگاه پیام نور سعی دارد سازه‌های خود را برا اساس ملاک‌ها و معیار‌های فرهنگ اسلامی – ایرانی بنا سازد و بناهایی که نیاز به اصلاح دارد را شناسایی کند. 

وی تصریح کرد: در گام نخست پیوست نگاری فرهنگی ایجاد گفتمان پیوست نگاری ضرورت دارد سپس ضمن تربیت نیروهای علمی در این زمینه می‌توان بسیج جمعی را برای کمک به جریان پیوست نگاری فرهنگ ایجاد نمود. 

وی یاد آورشد: الگوی معینی برای پیوست نگاری فرهنگی در کشور تاکنون موجود نبوده است و ما برای اولین بار سعی داریم با وارد کردن گروه‌های علمی به این موضوع زمینه مهندسی فرهنگی را در کشور ایجاد کنیم.


انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.