سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد فوریتهای اجتماعی شهرداری منطقه یک تشکیل شد

در آستانه ی فصل زمستان و مشکلات حاصل از برودت هوا، ستاد فوریت های اجتماعی شهرداری منطقه یک با هدف توجه ویژه به ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی تشکیل شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  مجتبی یزدانی شهردار این منطقه با اعلام مطلب  فوق در جلسه ی شورای اداری شهرداری منطقه یک و در جمع مدیریت شهری این منطقه اظهار داشت : ستاد فوریت های اجتماعی شهرداری منطقه یک با هدف  ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی تشکیل شده است تا مانند هر سال با حضور مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی این منطقه ساماندهی متکدیان و کارتن خواب های محدوده ی منطقه یک را پیگیری نماید. 

وی به ضرورت توجه به جمع آوری متکدیان، کارتن خواب ها و بی خانمان ها و لزوم توجه ویژه شهرداران نواحی ده گانه ی منطقه یک و عوامل 137 در مورد این مسأله، اشاره کرد و گفت :  با توجه به وضعیت خاص اقلیمی و جغرافیایی شمال تهران که زودتر از سایر مناطق  با سرمای هوا مواجه  می شود و بارش های پراکنده در سطح منطقه وجود دارد، این نکته را باید مورد توجه قرار داد که هیچ شهروندی بر اثر سرما دچار مشکل نشود.

این مقام مسئول همچنین به راه اندازی هر چه سریعتر مددسرا و گرمخانه ی منطقه یک در محله ازگل اشاره نمود و از ادارات و معاونت های مربوطه خواست  هر چه زودتر این پروژه  که در مرحله تجهیز است به اتمام برسد.

گفتنی است ستاد فوریتهای اجتماعی شهرداری منطقه یک با حضور قائم مقام شهردار منطقه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، معاون امور شهری و فضای سبز، شهرداران نواحی دهگانه، مدیر بازرسی منطقه، مدیر مرکز خدمات اجتماعی، فرمانده یگان محافظت و دبیر ستاد بحران منطقه تشکیل شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ستاد ، اجتماعی ، فوریتهای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.