سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکر ویژه گلزن یونایتد از هوادارن

روبین فن پرسی، گلزن تیم منچستر یونایتد از حمایت گسترده هواداران در دیدار مقابل لیورپول تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از تریبال فوتبال؛ فن پرسی،‌ مهاجم هلندی تیم یونایتد زننده یکی از سه گل شیاطین سرخ مقابل لیورپول بود و نخستین لوئیس فن خال سرمربی تیم را هم بر انگیخت.

فن پرسی در پایان دیدار به حمایت پرشور و گسترده هواداران در این بازی پرداخت و گفت: هواداران یونایتد تمام 90 دقیقه را بدون وقفه به تشویق تیم پرداختند، به این ترتیب یونایتد مقابل لیورپول 12 نفره بازی کرد. از بازی در چنین حال و هوایی واقعا به وجد آمدم و مطمئنم با ادامه حمایت‌های هواداران می‌توانیم هر روز فاصله را با چلسی به عنوان تیم صدرنشین جدول، کاهش دهیم.

لازم به ذکر است؛ فن پرسی در بازی‌های جام جهانی برزیل هم تحت مربیگری فن خال در تیم ملی هلند فعالیت داشت اما پس از اتمام این بازی‌ها و شروع رقابت‌های باشگاهی، دیگر فن خال به مهاجم جوان توجهی نشان نداد. دلیل این موضوع عملکرد ضعیف وی عنوان شده بود اما فن پرسی ثابت کرد اگر فرصت کافی به او داده شود، هنوز هم یک مهاجم گلزن است.

* دخیا بهترین بازیکن میدان بود

هرچند وین رونی، روبین فن پرسی و خوان ماتا گلزن دیدار یونایتد مقابل لیورپول بودند اما بدون شک می‌توان دیوید دخیا،‌ دروازه بان شیاطین سرخ را برترین بازیکن میدان دانست.

فن پرسی گفت: واکنش‌های دخیا فوق العاده بود. او از هر بازیکن دیگری در این دیدار بهتر بازی کرد. دخیا به گونه‌ای بازی می‌کرد که همیشه درون دروازه احساس آرامش می‌کنیم. مایکل کاریک هم درون خط دفاع روز متفاوتی را پشت سر گذاشت. او هماهنگی خوبی میان سه مدافع به وجود آورد. با داشتن چنین بازیکنانی می‌توانیم به استقبال بازی‌های آینده، هر مقدار که دشوار باشند، برویم.

لازم به ذکر است؛ منچستر یونایتد هم اکنون پس از چلسی و منچستر سیتی در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روبین ، فن ، پرسی ، یونایتد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.