سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم واترپلو القادسیه کویت:

واترپلو ایران جوان و قدرتمند است/ بازی با مدعیان صرب سطح کارمان را بالا برد

تیم واترپلو القادسیه کویت یکی از تیم های حاضر در این دوره از مسابقات واترپلو جام باشگاههای آسیا محسوب می شود.

احمد مندج، سرمربی تیم واترپلو القادسیه کویت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: ما برای حضورذ در این مسابقات یک اردوی 17 روزه در کشور صربستان برگزار کردیم و در طی آن 4 دیدار تدارکاتی با تیم های ووجودینا(قهرمان لیگ صربستان)، تیم ملی گرجستان، تیم ملی صربستان و تیم پنجم لیگ صربستان برگزار کردیم که در طول این رقابتها شاگردانمم در اجرای برنامه های تاکتیکی به هماهنگی کامل دست پیدا کردند.

وی سطح این مسابقات ار بسیار بالا پیش بینی کرد و اظهارداشت: به نظرمک این مسابقات از سطح فنی بالایی برخوردار خواهد بود و تیم ها در رقابتهای امسال نسبت به دوره های گذشته آماده تر ظاهر شدند. نهایت تلاش خود را برای ارائه بهترین بازی و دفاع از آبروی واترپلو باشگاه و کشور خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد:برای حضور قدرتمند و رفع نقاط ضعف فنی اقدام به جذب دو یار خارجی کرده ایم.در حال حاضر " دوشان واتیچ " از کشور صربستان که با تیم ملی این کشور در مسابقات جام جهانی 2014 کازان مدال طلا را به دست آورده است در تیم ما توپ می زند.علاوه بر وی " مارکو ماراف " از کشوبر کرواسی در ترکیب تیم حضور دارد.

وی واترپلوی ایران را بسیار قوی ارزیابی کرد و اظهار داشت:تیم ملی واترپلوی ایران را بازیکنان جوان و قدرتمند تشکیل می دهند. بطور حتم آن ها در سطح باشگاهی هم از قدرت بالایی برخوردارند.
 
سرمربی تیم واترپلو القادسیه‌ کویت گفت: ما طبق قرعه کشی انجام شده در گروه b با تیم های قدرتمند  و سطح بالایی هم گروه هستیم این مساله کارمان را برای صعود سخت تر می کند در حال حاضر تمرکز خود را روی راهیابی به مرحله بعد گذاشته‌ایم امیدوارم به این  هدف دست پیدا  کنیم پیش از این تنها در سال های 2007 و 2008 حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا را تجربه کرده بودیم متاسفانه شانس کسب مدال نداشتیم و فقط در سال 2007 موفق به کسب مقام پنجم بودیم ولی در همان سال در مسابقات قهرمانی واترپلو کشور های عربی مقام دومی را بدست آوردیم.

انتهیا پیام/
برچسب ها: تیم ، قدرت ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.