سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ربیعی:

ششمین همایش وقف و رسانه فردا در تالار وحدت برگزار می شود

رئیس ستاد همایش وقف و رسانه از برگزاری ششمین همایش وقف و رسانه 25 آذرماه در تالار وحدت تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از ستاد خبری هفته وقف ، حسن ربیعی ، رئیس ستاد ششمین همایش وقف و رسانه با اشاره به اینکه ششمین همایش وقف و رسانه امسال با شعار «وقف ، رسانه ، چشم انداز فرارو» برگزار می شود، تصریح کرد : این همایش با اهدافی همچون ؛ تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمنیه وقف و احیای این سنت در جامعه ، ارتقا تعامل با اصحاب رسانه و تقویت همکاری ها و دریافت انتظارات ، بررسی موانع و آسیب ها و فرآیندها همکاری های متقابل و ارائه راهکارها ، بازگویی دستاوردهای همایش وقف و رسانه در 5 دوره گذشته ، بررسی ابعاد و زمینه های وقف های نوین و وقف جمعی (اوراق وقف) ، تبیین چشم انداز فرا روی همکاری های متقابل اصحاب وقف و رسانه و تجلیل از برگزیدگان و برترین های حوزه رسانه ای وقف برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه اصحاب رسانه ، هنرمندان و ورزشکاران به عنوان مرجع تاثیرگذار در تبلیغ فرهنگ وقف مورد توجه هستند، گفت: در ششمین همایش وقف و رسانه که با شعار «وقف ، رسانه ، چشم انداز فرارو» برگزار می شود، به چشم انداز فراروی سازمان اوقاف در حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف با نگاه علمی ، پژوهشی توجه ویژه ای خواهد شد.

ربیعی با اشاره به پیشینه همایش وقف و رسانه گفت : همایش وقف و رسانه از سال 88 تاکنون در 5 دوره متوالی با حضور اصحاب رسانه و مسئولان عالی کشور با هدف ارتقاء سطح تعاملات وقف و رسانه برگزار شده است که آثار مثبت و ارزشمندی را در پی داشته و توانسته در عرصه اقبال اقشار مختلف مردم به فرهنگ وقف تاثیرات مثبت و ارزشمندی را در پی داشته باشد، به گونه ای که میانگین آمار وقف های جدید از سال 88 به بعد تاکنون 10 برابر افزایش یافته است.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد : امسال ششمین همایش وقف و رسانه 25 آذرماه در تالار وحدت با حضور اصحاب و فعالان مختلف رسانه ای کشور ، هنرمندان ، دانشگاهیان ، ورزشکاران و ... برگزار می شود.

وی افزود : همایش وقف و رسانه علاوه بر سطح ملی بصورت استانی نیز در 31 استان کشور طی هفته وقف برگزار می شود.

ربیعی با اشاره به دستاوردهای این همایش گفت : ارتقا سطح شناخت مردم نسبت به وقف و کارکردهای آن ، افزایش وقف جدید و استقبال مردم از این سنت در راستای فعالیت های رسانه ای ، افزایش دو تا سه برابری زائران امامزادگان ، حضور موثر وقف در تولیدات هنری ، ارتباط موثر و مستمر اصحاب رسانه با سازمان و ... از جمله دستاوردهای این همایش است.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن قدردانی از تلاش و زحمات اصحاب رسانه طی سالهای اخیر در زمینه پوشش اخبار و تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف گفت : ستاد خبری هفته وقف هم اکنون تشکیل شده است و روزانه اخبار ، مصاحبه ها و گفتگوهایی با موضوعات مختلف بر روی سایت سازمان اوقاف قرار می دهد و برای رسانه ها ارسال می کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، وقف ، تالار وحدت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.