سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس کميته خدمات رسانى شهردارى تهران در مرز شلمچه خبر داد:

خدمات رسانى به زائران کربلاى معلى به صورت شبانه روزى ادامه دارد

رئيس کميته خدمات رسانى شهردارى تهران درشلمچه گفت: با افزايش تعداد زائرانى که از پايانه مرزى شلمچه وارد خاک کشور مى شود، خدمات رسانى موکب شهردارى تهران در اين مرز به صورت شبانه روزى ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران عظيم بابايي با اعلام اين خبر افزود: همچنين 90 دستگاه اتوبوس شهرى تهران نيز بدون وقفه کار نقل و انتقال زوار را از پايانه مرزى شلمچه به شهرهاى آبادان و خرمشهر انجام مى دهند.

بابايى با بيان اينکه از روز اربعين حسينى اعضاى کميته نتوانسته اند استراحت کنند، ادامه داد: به رغم آنکه در ستاد تمامى کارهاى خدمات رسانى به زوار شيفت بندى شده اما علاقه تيم براى خدمت رسانى به زائران کربلاى معلى باعث شده تا آنها به جاى استراحت دور موکب شهردارى تهران ضمن خوشامد گويى به زوار به آنها خدمت کنند.

رئيس کميته خدمات رسانى شهردارى تهران در مرز شلمچه تاکيد کرد: روحيه و تلاش خادمان زائران امام حسين(ع) در مرز شلمچه در بين نيروهاى خدمات شهرى به اندازه اى است که کار نظافت اين پايانه مرزى بدون وقفه به صورت شبانه روزى در حال انجام است.

براساس اين گزارش علاقه خادمان زوار امام حسين(ع) در مرز شلمچه به اندازه اى است که تنها هنگام نماز يوميه براى مدت کوتاهى دست از کار مى کشند. البته در اين هنگام باز هم افرادى کار خدمت رسانى به زوار را انجام مى دهند.


انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.