سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودی دبیرکل و سخنگوی اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد شد

محمد محمودی با اکثریت آرا شورای مرکزی اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سمت دبیر کلی و سخنگویی این اتحادیه دانشجویی را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در جلسه‌ شورای مرکزی اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور اعضای شورای مرکزی و مدیرکل تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، محمد محمودی با اکثریت آرا شورای مرکزی به سمت دبیرکلی و سخنگویی این اتحادیه دانشجویی منصوب شد و اعضای شورای مرکزی از زحمات داراب بازیار دبیرکل سابق اتحادیه تقدیر و تشکر کردند.

همچنین شورای مرکزی اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد با نظر تمامی اعضای شورای مرکزی، نازیلا انصاری‌پور را به عنوان دبیر واحد فرهنگی و نشریات، عباس قلمبر به عنوان دبیر سیاسی و احسان شرفی را به عنوان دبیر تشکیلات انتخاب کرد.

براساس این خبر شورای معینی متشکل از چهار عضو شورای مرکزی اتحادیه، برای برگزاری انتخابات تشکل‌های عضو اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد که طی آن عباس قلمبر برای استان خوزستان، داراب بازیار برای استان هرمزگان، مصطفی زارع برای استان کهکیلویه و بویراحمد، احسان شرفی برای استان آذربایجان غربی و نازیلا انصاری‌پور برای استان اصفهان انتخاب شدند.

لازم به ذکر است که محمد محمودی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) واحد یاسوج است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.