سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهانیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدارک و اسناد داوران را به سازمان لیگ برتر دادیم

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص پرداخت نشدن حقوق داوران لیگ برتر گفت: مدارک و سندهای پرداخت حقوق داوران را به سازمان لیگ دادیم و این سازمان باید حقوق داوران را به حسابشان واریز کند.

فریدون اصفهانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: امور مالی تعداد قضاوت‌های داوران و ایاب و ذهاب آنها را حساب کرده و آنها را به سازمان لیگ برتر داده است.

اصفهانیان در ادامه بیان کرد: به هر حال ما مدارک وتعداد قضاوت داوران را به سازمان لیگ برتر دادیم و الان نوبت سازمان لیگ برتر است تا حقوق داوران را پرداخت کند.

وی تصریح کرد: حقوق عقب مانده داوران لیگ‌های دسته یک، دو و سه در سال 92-93 پرداخت شده است با توجه به اینکه مسئولیت پرداخت حقوق داوران به سازمان لیگ برتر سپرده شده است این سازمان باید هرچه سریعتر حقوق داوران را پرداخت کند.

وی در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد داوران لیگ برتر عنوان کرد: با توجه به جوانگرایی صورت گرفته عملکرد داوران مثبت بوده است همچنین اشتباهات داوری نسبت به فصل گذشته کمتر شده است.

وی در ادامه بیان کرد: خداحافظی مظفری زاده، محرومیت قهرمانی از قضاوت، مصدومیت بخشی زاده و عدم حضور ترکی در چند هفته لیگ چهاردهم منجر شد تا ما از داوران جوان برای مسابقات استفاده کنیم.

اصفهانیان عنوان کرد: به هر حال جوانگرایی واقعی امسال در بخش داوران اتفاق افتاد. داوران جوان تا الان قضاوت‌های خوبی در لیگ برتر داشتند امیدوارم این روند را ادامه دهند.

اصفهانیان در پایان درباره برنامه کمیته داوران برای تعطیلات لیگ برتر بیان کرد: ما منتظر هستیم تا بازی‌های لیگ دسته یک به پایان برسد تا کلاس‌های توجیهی برای داوران برگزار کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.