سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مستوره: غیبت ملی پوشان در لیگ،‌ برای سایر وزنه بردارها فرصت ایجاد کرد

مربی تیم وزنه برداری پدافند هوایی در خصوص لیگ برتر وزنه برداری گفت: سطح کیفی مسابقات به حضور ملی پوشان وابسته است.

حسین مستوره در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: عدم حضور ملی پوشان در لیگ وزنه برداری سطح کیفی مسابقات را پایین آورد ولی سایر وزنه بردارها که پشت ملی پوشان قرار دارند، فرصت پیدا کردند تا توانایی خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: مسابقات خوب برگزار شد و با توجه به اینکه ملی پوشان در هفته سوم لیگ حضور نداشتند اما سطح کیفی رقابت‌ها به نسبت بالا بود.

مستوره درباره عملکرد داوری در هفته سوم لیگ وزنه برداری اذعان داشت: داوران خوزستانی خیلی خوب عمل کردند و در این خصوص اصلا مشکلی نداشتیم، زیرا داوران این دوره در سطح یک بین‌الملل قرار دارند.

وی در خصوص عملکرد تیم پدافند هوایی تصریح کرد: از عملکرد تیم خودمان راضی نیستم در حالی که 2-2 نفر از وزنه بردارانمان سرباز بودند، وزنه بردار فوق سنگین تیم ما مشکل خانوادگی داشت و پدرش در بیمارستان بستری بود و وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم ما آسیب دیده بود اگر این مشکلات را نداشتیم مسلما عملکرد بهتری از خودمان نشان می‌دادیم.

وی افزود: برای مسابقات آتی برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم تا در وضعیت بهتری قرار بگیریم و جایگاه خودمان را ارتقا دهیم.

حسین مستوره در پایان در خصوص میزبانی تیم مناطق نفت خیز جنوب خاطرنشان کرد: میزبانی تیم مناطق نفت خیز جنوب خوب بود ولی از لحاظ وزنه در سالن گرمکن با کمبود مواجه بودیم و اگر این مشکل هم وجود نداشت عالی می‌شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.