سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

افزایش بهره وری در ارتباطی مستقیم با مصرف صحیح منابع پایه

استادیار گروه ترویج و توسعه روستایی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز گفت: بهره وری فقط راندمان نیست و ارتباطی مستقیم با مصرف صحیح منابع پایه و افزایش تولید دارد.

حسین کوهستانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود:با افزایش بهره‌وری در هریک از بخش‌های تولید در اثر افزایش دانش و آگاهی تولیدکنندگان، ضایعات رو به کاهش گذاشته و گامی بزرگ در جهت خودکفایی برداشته می شود.

وی تصریح کرد:ترویج با آگاهی و روشنگری هایی که به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می دهد در افزایش بهره وری نقشی بی بدیل دارد.

 کوهستانی با اشاره به راهکار ترویج برای مصرف بهینه منابع پایه ادامه داد: ترویج از طریق فعالیت های آموزشی و توجه به تکنولوژی و دانش روز می تواند در مصرف بهینه منابع پایه تاثیرگذار باشد.

استادیار گروه ترویج و توسعه روستایی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز یادآور شد: افزایش بهره وری و بهبود شرایط زندگی بهره برداران از طریق یادگیری پایه های کشاورزی نوین و دانش محور دور از انتظار نیست.

وی افزود: محصولات کشاورزی اگر به درستی تولید و توزیع شوند به درستی توسط مصرف کنندگان مصرف می شوند.

کوهستانی از ضرورت آموزش تولیدکنندگان بخش کشاورزی برای افزایش بهره وری گفت و تاکید کرد :آموزش تولیدکنندگان بخش کشاورزی باید به ‌عنوان راهکاری برای افزایش بهره‌وری در راس امور و اقدامات قرار گیرد تا زمینه تغییرات مطلوب افکار، عقاید فرهنگ تولیدکنندگان بیشتر فراهم شود.
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.