سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مرکز تحقیقات و ارتباط با صنعت آب و فاضلاب مطرح کرد

تعویق پروژه‌های پژوهشی آبفا با واقعی نشدن قیمت آب

قائم مرکز تحقیقات و ارتباط با صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: واقعی نشدن تعرفه آب محدودیت‌هایی را برای شرکت آب و فاضلاب به همراه خواهد داشت چرا که سهم پژوهش با توجه به درآمدهای شرکت آب و فاضلاب پایین‌تر از میزان واقعی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ حسین عطاییِ فر رییس مرکز تحقیقات و ارتباط با صنعت آب و فاضلاب کشور در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری صنعت آب و فاضلاب در جمع خبرنگاران گفت: حمایت پایان‌نامه در سطح فوق‌لیسانس و دکتری، انتشار و چاپ کتب، انقعاد قرار داد با مراکز پژوهشی و شرکتهای دانش‌بنیان داخلی و خارجی و ارایه پشتیبانی از دستاوردهای صنعت آب و فاضلاب از جمله اقدامات این مرکز تحقیقاتی است.

وی با بیان اینکه صنعت آب و فاضلاب در دستاوردهای خوبی در بخش تحقیقات داشته است افزود: استخراج طرحهای اولویت‌دار از برنامه‌های ماست.

عطایی‌فر ادامه داد: در سال 92، 230 طرح تحقیقاتی، 62 طرح صنعتی، 95 کتاب تخصصی و 425 مقاله از سوی این مرکز مورد بررسی و اجرا قرار گرفته است.

واقعی نشدن تعرفه‌ها طرحهای پژوهشی را به تعویق می‌اندازد

محمدزاده قائم مرکز تحقیقات و ارتباط با صنعت آب و فاضلاب کشور در جمع خبرنگاران گفت: واقعی نشدن تعرفه آب محدودیتهایی را برای شرکت آب و فاضلاب به همراه خواهد داشت چرا که سهم پژوهش با توجه به درآمدهای شرکت آب و فاضلاب پایین‌تر از میزان واقعی خواهد بود.

وی افزود: با واقعی شدن قیمتها سهم پژوهش نیز رشد پیدا خواهد کرد و اجرای پروژه‌های اولویت دار  با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
قائم مقام مرکز تحقیقات و ارتباط با صنعت آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: بر اساس حکم بودجه کشور بین نیم تا سه درصد از محل تملک به موضوع پژوهش اختصاص پیدا خواهد کرد.

گفتنی است این نمایشگاه ازامروز  یک شنبه الی چهارشنبه 26 آذرماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی از ساعت 9 الی 16 میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تحقیقات ، صنعت ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.