سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتانیاهو در پی ترور رهبران حماس در خارج

یک پایگاه خبری امنیتی وابسته به جنبش حماس گزارش داد که پس از نا امیدی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ناتوانی او در انجام تحرکات سیاسی مثبت برای پیروزی در انتخابات آینده، وی تلاش‌هایی را برای ترور رهبران فلسطینی در خارج خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ یک پایگاه خبری امنیتی وابسته به جنبش حماس از تلاش جدید رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران فلسطینی در خارج خبر داد.

پایگاه خبری امنیتی المجد ( المجد الامنی ) متعلق به حماس در نوار غزه در گزارشی اعلام کرد پس از نا امیدی "بنیامین نتانیاهو "نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ناتوانی او در انجام تحرکات سیاسی مثبت برای پیروزی در انتخابات آینده، تلاش های جدیدی را برای افزایش محبوبیت خود و پیروزی در انتخابات آینده آغاز کرده است.

این پایگاه امنیتی افزود نتانیاهو در روزهای آینده از طریق سازمان موساد  دست به عملیات جدیدی از جمله ترور رهبران  فلسطینی در خارج خواهد زد.

بر اساس گزارش این پایگاه  خبری،  نتانیاهو  در اجرای حمله نظامی  علیه فلسطینی ها در اراضی فلسطین  به ویژه گروه‌های مبارز در غزه  ناتوان است  و به همین  سبب در تلاش است با ترور رهبران فلسطینی در خارج بار دیگر بتواند برای خود در منطقه و نیز رای دهندگان اسرائیلی اعتبار  کسب کند.

پایگاه خبری امنیتی المجد در ادامه  گزارش  خود  اعلام کرد نتانیاهو از دستگاه اطلاعاتی موساد خواسته است خود را برای اجرای دور جدید ترور رهبران بلند پایه مقاومت و گروههای فلسطینی در خارج مانند  ترور چهار سال پیش محمود المبحوح  از رهبران گردانهای قسام در دبی آماده کند .

المجد اضافه کرد: نخست وزیر فعلی اسرائیل با این  اقدامات در واقع می کوشد  بار دیگر در میان  مردم اسرائیل محبوب و از این طریق بتواند در انتخابات آینده پیروز شود.

این پایگاه خبری با اشاره به  شکست نتانیاهو در  حمله  هوای اخیر به سوریه، افزود  نتانیاهو   نتوانست از این حمله برای تحقق اهدافش در داخل اسرائیل استفاده کند و پس از آن به فکر افتاد تا با اجرای  برنامه  ترور رهبران گروههای مقاومت  فلسطینی در خارج بار دیگر  در میان مردم محبوب شود و در نهایت در انتخابات مارس آینده به پیروزی برسد.

پایگاه خبری وابسته به حماس در پایان از رهبران فلسطینی و مسئولان گروههای مقاومت در خارج خواست در روز های آینده  بسیار محتاطانه عمل  کنند و برخی تدابیر امنیتی لازم را برای  حفاظت از خود  در نظر بگیرند .


انتهای پیام/
برچسب ها: نتانیاهو ، ترور ، رهبر ، حماس ، خارج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.