سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی" يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: وزیر خارجه کانادا نمی‌تواند درباره سردار سلیمانی اظهار نظر کند / فرمانده سپاه قدس به خوبی با تروریسم مبارزه می‌کند ، نشست حقوقی قانون جدید حمایت از کودکان بی سرپرست ، فضای سختی را برای مفسدان اقتصادی كشور شكل می‌دهیم و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

وزیر خارجه کانادا نمی‌تواند درباره سردار سلیمانی اظهار نظر کند / فرمانده سپاه قدس به خوبی با تروریسم مبارزه می‌کند



 رئیس کمیته دفاعی- امنیتی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر خارجه کانادا نمی‌تواند درباره سردار سلیمانی اظهار نظر کند و فقط ملت‌ها می‌توانند درباره ایشان قضاوت کنند؛ لذا فرمانده سپاه قدس به خوبی در برابر تروریسم ایستادگی کرده است.

عزم جدی وزارت بهداشت برای حذف پدیده زیر میزی
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: روند فعلی مبارزه با پدیده زیرمیزی از سوی مسئولین ذیربط باید به تعریف بسته خدمتی ختم شود وگرنه اقدامات در این زمینه بی‌نتیجه خواهد بود.

دولت در شرایط فعلی منطقی‌ترین بودجه را برای سال 94 در نظر گرفته است/ کاهش 10 دلاری نفت در بودجه نباید باعث نگرانی شود
 رئیس کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه نفت تنها 30 درصد از میزان بودجه را به خود اختصاص می‌دهد و کاهش 10 دلاری آن رقم بزرگی نیست تا موجب ترس ما شود، گفت: بعد از بررسی کلیات بودجه اکثر نمایندگان اذعان داشتند که دولت در شرایط فعلی بودجه منطقی را برای سال 94 در نظر گرفته است.

جایزه سالیانه حقوق بشر به وزیر بهداشت و درمان رسید
 «سید حسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جایزه سالیانه حقوق بشر کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران در میان کارگزاران حکومتی را به خود اختصاص داد.

رئیس جمهور فتوحی فیروزآبادی را به ریاست دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد
رئیس جمهور محمود فتوحی فیروزآبادی را به سمت ریاست دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد.

نشست حقوقی قانون جدید حمایت از کودکان بی سرپرست
نشست حقوقی و بصیرتی با موضوع نگرشی در قانون جدید حمایت از کودکان بی سرپرست امروز برگزار می‌شود.

برای مشاهده وعده بهشت "البغدادی" اینجا کلیک کنید!/ اطلاع رسانی‌ها آپدیت شود
 تبلیغات رسانه‌ای گروه تروریستی داعش فرصت را غنیمت شمرده و عقاید خود را به نام عقاید اسلامی گسترانده است و چه بسا جوانان بسیاری که در مقابل هجمه رسانه‌ای داعش تاب نیاورده و آن را به اشتباه اسلام نامیده و دعوت این گروه را لبیک گفته‌اند.

فرهنگ‌سازی و اجرای عدالت دو رکن مهم پیشگیری از فساد

رئیس کمیسیون قضایی مجلس هشتم گفت:‌ فرهنگ‌سازی باید در سطح گسترده‌ای انجام شود، یا برای اجرای عدالت اجتماعی در مسائل مختلف تلاش کنیم و آن وقت است که عدالت سبب بسته شدن باب بسیاری از مفاسد خواهد شد.

فضای سختی را برای مفسدان اقتصادی كشور شكل می‌دهیم
 اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برای مبارزه با مفاسد اقتصادی فصل نوینی را برای خود قائل می‌باشد و انشالله در این رابطه تا به ثمر رسیدن نتایج مورد نظر مردم و رهبری از پای نخواهد نشست.

مسئولان سپردن پروژه‌های صنعتی به دانشجویان را ریسک می‌دانند!

 عضو هیئت‌علمی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه مسئولان سپردن پروژه‌های صنعتی به دانشجویان را ریسک می‌دانند، گفت: تا زمانی که پول نفت به عنوان پول بادآورده در کشور موجود است از استاد و دانشجو می‌خواهند پروژه را صرف انجام کار دانشجویی کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.