سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کهگیلویه و بویراحمد؛

ارتقای سپیدار به بخش خواسته ما است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتقای منطقه سپیدار به بخش خواسته ما است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛سیدموسی خادمی در مراسم یادواره 108 شهید مناطق سپیدار، جلیل و بابکان اظهار کرد: پس از روی کار آمدن دولت جدید موضوع تقسیمات کشوری اکنون به دلایل مختلف از جمله برای کار کارشناسی بیشتر راکد شده است.
 
وی گفت: دولت کنونی اعتقاد دارد که باید در قالب یک طرح جامع و کارشناسی شده تقسیمات جدید کشوری انجام شود و به همین دلیل نمی‌توانیم کاری برای برخی مناطق از جمله سپیدار کنیم.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با گسترده توصیف کردن حوزه جغرافیایی شهرستان بویراحمد و مشکلاتی که اکنون وجود دارد، تصریح کرد: ارتقای سپیدار به بخش آرزوی خواسته ماست، هر چند که اکنون به صورت اسمی بخشداری مرکزی بویراحمد در منطقه سپیدار فعالیت می‌کند اما ما نیز پی‌گیر این موضوع هستیم.
 
وی با بیان ظرفیت‌های منطقه سپیدار و مناطقی همچون جلیل و بابکان تصریح کرد: کار دو بانده کردن جاده سپیدار در دستور کار قرار گرفته و سعی ما بر این است تا با شتاب بخشیدن به پروژه‌های این منطقه تا حدودی از مشکلات مردم بکاهیم.
 
خادمی تقدیم تعداد 108 شهید از این سه منطقه را در راه اسلام و ایران کاری بزرگ و کم‌نظیر دانست و گفت: برای همین است که باید به منطقه بیشتر خدمت کرد، چراکه ما نسبت به این شهیدان مدیونیم.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سپیدار به عنوان منطقه‌ای با ظرفیت‌ها و استعدادهای بالا برای تولید و اشتغالزایی نام برد و گفت: در حوزه کشاورزی باید رسیدگی بیشتری به این منطقه به خصوص در بحث آب مورد نیاز کشاورزان شود.

منبع:فارس
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.