سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مجلس، موشک کاغذی می‌سازد! + فیلم

فیلمی که به تازگی در اینترنت منتشر شده، یکی از نمایندگان پارلمان اردن را در حال ساخت موشک کاغذی در یکی از جلسات علنی این مجلس نشان می دهد.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، این نماینده که نامش ذکر نشده، در جلسه علنی مجلس و در حالی که بحث و بررسی یک موضوع با جدیت از سوی نمایندگان در حال انجام است، به سختی تلاش می کند که با یک تکه کاغذ، موشکی درست کند که البته موفق به این کار نمی شود، اما ناگهان دست خود را – شاید برای اعلام نظر موافق با موضوع مورد بحث- بالا می برد و لحظاتی بعد، بار دیگر ساخت موشک را ادامه می دهد!



انتهای پیام/
برچسب ها: فیلم ، دانلود ، نماینده ، موشک ، کاغذی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۳
این که خوبه نشون میده در یک زمان می شه چند تا کار انجام داد
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۳
متاسفانه همین بی توجهی ها باعث بروز مشکلات در قوانین و در پیش زمین خواری ، رشوء خواری ، باج گیری ، نابسامانی در اقتصاد ، گرانی ، کم فروشی ، حیف و میل بیت و المال و .... هزاران مشکل عدیده که یقه مردم مخصوصاً قشر کارگر و کارمند را گرفته شده ، ناگفته نماند خیلی از این آقایان صرف جا و مقام و درامدهای ناشی از آن خود را با هزاران زور و زبر به این کسوت در اورده اند و اصلاً سوای شعارهای که خیلی ها میدهند برای رضای خدا و کمک به خلق خدا آمده اند نیامده اند و موشک ساختن و چرت زدنشان هم دهنی کجی به مردم است و نظام