سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال دانش کار در موسسه علمی – کاربردی مهارت

رئیس موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی مهارت هدف‌های مهم این موسسه را ایجاد فضایی برای ارایه آموزش های منجربه اشتغال، انتقال دانش کار و افزایش بهره‌وری عنوان کرد.

غلامحسین حسینی نیا رئیس موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی مهارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در خصوص وظایف و فعالیت‌های این موسسه گفت: این موسسه از سال 91 کار خود را آغاز کرده است و مسئولیت ساماندهی حمایت و هدایت مراکز آموزشی زیر مجموعه خود را برعهده دارد و تا پیش از تشکیل این نهاد مراکز آموزش علمی- کاربردی مهارت هر یک به صورت مستقل با دانشگاه جامع علمی- کاربردی در ارتباط بودند.  
 
وی در ادامه تصریح کرد: درحال حاضر موسسه آموزش مهارت به عنوان رابط میان این مراکز و دانشگاه جامع فعالیت کرده و تلاش می‌کند برنامه‌های کلان و استانداردهای آن را در مراکز خود پیاده‌سازی کند. 

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مهارت خاطر نشان کرد: از جمله اهداف مهم این موسسه ایجاد فضایی برای ارایه آموزش‌های منجربه اشتغال، انتقال دانش کار و افزایش بهره‌وری است هم‌چنین این موسسه فضایی را ایجاد کرده است که دانش و مهارت صاحبان حرفه‌ها و کسب و کارهای مختلف به متقاضیان جدید منتقل شود. 

انتهای پیام/  
برچسب ها: مهارت ، بهره ، افزایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.