سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجید فرحناک:

به خاطر فوتسال ساوه حتی اعتراضم را رسانه ای نکرده بودم/ جوانیمان را پای تیم داده ایم

دروازبان سابق شهرداری ساوه در خصوص کناره گیری تیم فوتسال گفت: سالها برای این تیم زحمت نکشیدیم که در یک شب نابود شود.

دروازبان کنارگذاشته شده تیم فوتسال شهرداری ساوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مشکلات بوجود آمده در این باشگاه گفت: از ابتدای فصل به دلیل وجود مشکلات نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. در ادامه با همراه با ۸ نفر از بازیکنان تیم تصمیم گرفتیم مشکلمان را با مدیران باشگاه در میان بگذاریم و در جلساتی با آقای ابطحی و خوراکچی و مدیرعامل باشگاه مشکلات را دوستانه گفتیم.

اما به جای اینکه به حرف ما ۹ نفر گوش بدهند ما را قربانی کردند و از ترکیب کنار گذاشتند. در ادامه وقتی ما گفتیم برای کمک به تیم حاضریم بازگردیم اعلام کردند به شما نیازی نداریم و فقط دو نفر از بین ما را بازگرداندند.
 
هنوز هم خواهان برطرف شدن مشکل هستیم ولی در مقاطعی که تیم تا این حد در خطر قرار گرفته حاضریم به تیم کمک کنیم. اولین کمک ما این بوده که تا کنون نه مصاحبه ای کرده ایم و نه در جایی مشکلی برای تیم ایجاد کرده ایم و با واسطه هایی اعلام کردیم به تیم بازمیگردیم اما گفتند که ما به شما نیاز نداریم و حالا هم که در جلسات با هیئت رییسه می گویند ما به تیم برنمی‌گردیم تا بازیکن جدید بیاورند.
 
فرحناک در پایان در مورد کناره گیری احتمالی شهرداری از لیگ برتر گفت: من از شانزده سالگی در این تیم بوده ام و تمام عمر و جوانی ام را در راه موفقیت این تیم داده ام. با مینی‌بوس و هزار سختی به تمام شهرهای دور و نزدیک می‌رفتیم و بدون پول چندین سال تلاش کردیم و به لیگ برتر رسیده ایم.

 ولی حالا مزد تلاشمان این است که هم از تیم کنار گذاشته شویم و هم تیم را از لیگ خارج کنند. سال گذشته بارها با زانوی مصدوم باز کردم و سلامتی خودم را برای تیم به خطر انداختم و همه مدیران و مسئولین غیرت ما را مثال می زدند. من همان فرحناکم ولی گویا عده ای خیلی زود زحمات ما را فراموش کرده اند و همه چیز را نادیده می‌گیرند. در مجموع این اتفاق مناسب شهرداری ساوه نیست. تیم ما مشکلی ندارد و فقط نیاز به همدلی دارد تا به جایگاه واقعی خود برگردد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، فرحناک ، اعتراض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.