سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دو میدانی استان قم: تغییر و تحول در کادر فنی رخ نمی‌دهد

رییس هیئت دو میدانی استان قم گفت: مربیان 30 سال پیش هنوز نقش مربی را ایفا می‌کنند و متاسفانه فدراسیون روند خود را تغییر نمی‌دهد.

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دو میدانی استان قم تا کنون موفق به کسب 41 مدال در کشور و چهار مدال در آسیا و جهانی شده است و همچنین سه ورزشکار ما جز تیم ملی هستند.

وی افزود: در نظر داریم اواسط دی ماه کلاسهای مربیگری و داوری درجه 2 و 3 را برگزار کنیم همچنین مسابقات داخلی و 2 مسابقه برون مرزی را پشت سر گذارندیم.

رضایی در خصوص کمکهای مالی فدراسیون اظهار داشت: متاسفانه فدراسیون 3.2 سالی است که به دلیل مشکلات اقتصادی خود به هیچ هیئتی کمکهای نکرده و اداره کل وزارت ورزش نیز برای اعزام مربیان و ورزشکاران بودجه خیلی کمی را در اختیار ما قرار می دهد.

رییس هیئت دو میدانی قم تصریح کرد: اگر واقعا در بخش دو میدانی که یک ورزش پایه است سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی شود جوانان با استعداد زیادی در کشورمان هستند که بتوان سطح کشور را در جهان افزایش داد.

رضایی بیان داشت: فدراسیون مربی به شهرستانها دعوت نمی کنند و مربیانی که 30 سال پیش در این بخش فعالیت می‌کردند هنوز همان‌ها حضور دارند و به افراد دیگر که در سطح آسیا مقام دارند بهایی داده نمی‌شود.

وی افزود: استان قم با توجه به شرایط آب و هوایی و جوانان با استعدادی که در اختیار دارد با کمی توجه حمایت از سوی فدراسیون تیم پرقدرتی را پرورش داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.