سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار پایگاه‌های دوگانه سلامت قلب کودکان در منطقه 12

مدیره اداره سلامت شهرداری منطقه 12 از استقرار پایگاه‌های دوگانه سلامت قلب کودکان در این منطقه خبر داد.

 زویا جانب اللهی مدیر اداره سلامت در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: برپایی پایگاه‌های دوگانه سلامت قلب کودکان در منطقه 12 همزمان با هفته کودک در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته سلامت قلب کودک از 23 تا 27 آذر ماه سال 93 به منظور ارتقا سلامت و رفاه حال شهروندان به ویژه کودکان در منطقه 12 در دست اجرا است.

جانب اللهی اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی اداره سلامت شهرداری نواحی خانه های سلامت و سراهای محلات منطقه 12 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برپایی پایگاه‌های دوگانه سلامت قلب کودکان در خانه‌های سلامت هرندی و امامزاده یحیی (ع) در دو نوبت صبح و عصر ارایه خدمان پزشکی با حضور پزشک فوق تخصصی جراحی قلب کودکان و ارایه خدمات مشاوره بالینی و ... از اقدامات اجرایی این طرح است.

جانب اللهی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی سلامت قلب کودکان توزیع اقلام آموزشی بروشور، سی‌ دی، کتابچه و پکیچ‌های اموزشی  فرهنگی، سنجش فشار خون و قند خون و ... از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: استقرار ، پایگاه ، کودک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.