سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

تامین سوخت خودروهای زایران اربعین در مهران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام از تامین سوخت خودروهای زایران اربعین در مهران خبر داد و گفت: با تمهیدات صورت گرفته حدود 900 هزار لیتر بنزین و گازوییل برای خودروهای زایران اربعین مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ پیمان بهرامی با اعلام اینکه پنج جایگاه سوخت در مسیر برگشت زائران از مرز مهران  تکمیل هستند،گفت: 436 هزار لیتر بنزین و 455 هزار گازوییل در این جایگاه ها فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه  جایگاه نخست سوخت در مهران و جایگاه دوم داخل این شهر نیز آماده سوخت رسانی به زائران برگشتی است افزود: دو جایگاه عرضه گاز (سی ان جی) نیز در شهر مهران آماده سوخت رسانی به خودروهای هموطنان است.

وی اضافه کرد: همچنین برای تامین سوخت اتوبوس ها در پایانه چهار دستگاه وانت سوخت دو هزار و 500 لیتری، یک دستگاه تریلر 30 هزار لیتری و یک دستگاه تانکر 18 هزار لیتری نیز در پایانه مرزی مستقر شده است.

بهرامی ابراز امیداوری کرد:وضعیت سوخت جایگاه های استان مناسب است و هیچگونه نگرانی در مورد سوخت رسانی به خودروهای زائران وجود ندارد.

مرز بین المللی مهران در 90 کیلومتری جنوب غربی ایلام، این روزها تبدیل به کانون اصلی تردد زوار اربعین حسینی شده بطوریکه در دو هفته اخیر بیش از 600 هزار زائر از این مرز به کشور عراق سفر کرده اند.

هم اکنون بیش از 40 هزار خودرو زایران اربعین حسینی در شهر مهران و پایانه مرزی پارک شده که برای انتقال نیاز به سوخت دارند.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.