سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرمراد زهی در گفتگو باب باشگاه خبرنگاران:

حل بحران آب نیازمند اختصاص بیشتر بودجه و توجه مسئولان است

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس گفت: متاسفانه یکی از مشکلات مهم در مناطق خشک و نیمه خشک کشور ما مسئله آب است که هم چنان کمبود آن در زمینه شرب و بخش کشاورزی تهدید برای ما محسوب می‌شود.

هدایت اله میرمراد زهی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص مسئله بحران آب در کشور اظهار داشت: متاسفانه یکی از مشکلات مهم در مناطق خشک و نیمه خشک کشور ما مسئله آب است هم چنان کمبود آن در زمینه شرب و کشاورزی تهدیدی برای ما محسوب می‌شود ولی در اولویت‌های لایحه بودجه‌ کشور مسئله اول نبوده است.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس در خصوص تحقق نیافتن بودجه‌ سال‌های قبل در بخش آبیاری تصریح کرد: این بودجه‌ها باید هم زمان با لایحه جدید ادامه یابد تا از هدر رفتن منابع در کشور جلوگیری شود.

وی در خصوص عدم تحقق بودجه‌ سال‌های قبل گفت: متاسفانه با مستنداتی که در اختیار کمیسیون است بودجه‌های قبلی جذب شده تا به مهار آب مرزهای کشور بپردازیم.

میرمراد زهی در پایان یادآور شد: وزارت نیرو باید هر چه سریعتر احداث سدهای بلند مدت و کوتاه مدت و سایر طرح‌های عملیاتی در بخش آب را انجام دهد تا مشکلات در این زمینه‌ حل شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آب ، توجه ، بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.