سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح هادی در 3 هزار 500 روستای کشور/ دریافت تسهیلات 15 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی

معاون عمرانی بنیاد مسکن با اشاره به طرح های هادی در روستاها گفت :پیش بینی می شود امسال در 3هزار و 500 روستا طرح های هادی اجرا شود و میزان برخورداری روستاهای فاقد این طرح به 5درصد برسد.

محمدرضا شاملو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت 200هزار واحد مسکن روستایی در سطح کشور آغاز شده است گفت این واحدها برای سال 93 هدف گذاری شده بود که ساخت آنها ازین ماه آغاز شد 

وی در ادامه افزود: نوسازی و مقاوم سازی این واحدها آغاز شده و بنیاد مسکن آمادگی دارد تسهیلات مربوط به  این واحدها را بطور کامل پرداخت کند.

معاون عمرانی بنیاد مسکن اظهار داشت: تسهیلات مربوط به نوسازی واحدهای مسکن روستایی 12میلیون و 500هزار تومان بود که با موافقت هیئت دولت این تسهیلات به 15میلیون تومان افزایش یافت.

وی تصریح  کرد: روستاییان می توانندتسهیلات 15میلیون تومانی را با مراجعه به بانکهای عامل دریافت کنند.

شاملو در ادامه به طرح های هادی در روستاها اشاره کرد و گفت پیش بینی می شود امسال در 3هزار و 500 روستا طرح های هادی اجرا شود و میزان برخورداری روستاهای فاقد این طرح به 5درصد برسد.

معاون عمرانی بنیاد مسکن  خاطرنشان کرد:با تخصیص اعتبارات کافی در سال جاری می توانیم  طرح های هادی را روستا گسترده و توسعه کاربری روستا ها را افزایش دهیم.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.