سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه کتاب در میدان امام حسین(ع) با موضوع عاشورا/ پذیرایی ویژه شهردار از عزاداری حسینی

شهردار منطقه 7 از برگزاری نمایشگاه کتاب در میدان امام حسین(ع) با موضوع عاشورا به مناسبت اربعین حسینی و با هدف معرفی جلوه‌های زیبای قیام حسینی خبر داد.

رضا نگهبان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بابیان این مطلب افزود:‌ نهضت خونبار عاشورا درسی است برای همه انسان‌‌ها همه، حق طلبان و عدالت مردان، آزادی خواهان و عاشقان و علاقمندان به مکتب اسلام.
 
وی در ادامه گفت:‌برپایی ایستگاه صلواتی در میدان امام حسین(ع) و برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع عاشورا به مناسبت اربعین حسینی و با هدف معرفی جلوه‌های زیبایی قیام حسینی به عموم شهروندان و انتقال مفاهیم و پیام های ناب عاشورای حسینی از جمله اهداف این شهرداری است که باهدف فرصت رسانی هر چه بهتر به عزاداری حسینی برگزار خواهد شد.
 
نگهبان در ادامه افزود: ‌با توجه به این که روز شنبه 22آذر ماه به مناسبت اربعین حسین، عاشقان حسینی راس ساعت 6 و 30دقیقه در میدان امام حسین(ع) گردهم آمده و از ساعت 7صبح مقصد راهپیمایی به سمت حرم سید الکریم (ع)‌را دارند، شهردار منطقه 7 در نظر دارد که از عزاداران حسینی پذیرایی ویژه‌ای به عمل آورد.
 
وی در پایان گفت:‌این برنامه به صورت نمادین توسط شهروندان انجام می‌شود که آرزوی انجام برنامه راهپیمایی به سمت حرم سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین را دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، شهردار ، عاشورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.