سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"دختر آفتاب" به شبكه دو می‌آید

مستند «دختر آفتاب» در آستانه اربعین به شبكه دو می‌آید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، مستند «دختر آفتاب» به تهیه كنندگی امیر مزرعتی و به مناسبت اربعین حسینی از شبكه دو سیما پخش می شود. در این برنامه كه درخصوص حرم حضرت رقیه(س) است نیم نگاهی هم به هیأت حضرت رقیه در كاشان انداخته می شود. آداب و رسوم اهالی مردم كاشان در نخستین جمعه ماه صفر كه بصورت نمادین برای دختر سه ساله اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می‌كنند در این مستند به نمایش گذاشته می‌شود.

همایش دختر آفتاب برای اولین بار در هیئت حضرت رقیه(س) مسجد نور کاشان و از سال ۱۳۸۷برگزار شد. این همایش از آن زمان تا کنون به پاس بزرگداشت مقام حضرت رقیه(س) و تکریم از ایتام همایشی بزرگ با نام «دختر آفتاب» هر ساله در اولین جمعه ماه صفر برگزار می شود و با شرایط ویژه ای كه برای شركت كنندگان می گذارد در پایان مراسم به سه دختر سه ساله هدایای نفیسی را به نشانه این مراسم اهدا می‌كند.

این همایش امسال نیز با توجه به نظر خاص آن حضرت و استقبال باشکوه اهل بیت دوست کاشان برای هفتمین بار برگزار شد و به همت تأمین برنامه شبكه دو، در آستانه اربعین حسینی، روز جمعه 21 آذر ساعت 10:50 به مدت 20 دقیقه به روی آنتن شبكه دو می‌رود.


انتهای پیام/اس
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.