سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون ناشنوایان:

فدراسیون ناشنوایان با محدودیت بودجه مواجه است

مسعود سروری بیان کرد: فدراسیون ناشنوایان همه رشته‌های دارای سابقه فعالیت و نوپا را پشتیبانی و حمایت کند.

مسعود سروری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فدراسیون ناشنوایان شرایط یکسانی برای همه رشته‌های تحت پوشش فراهم می‌‌کند. رشته‌های جدید و نوپا برای موفقیت و پیشرفت به تلاش و برنامه‌ریزی‌های بلند مدت و مدون نیاز دارد.
 
وی ادامه داد: فدراسیون ناشنوایان تیم ملی بدمینتون مردان و زنان ناشنوا را به چهارمین دوره رقابت‌های آسیایی چین تایپه اعزام کرده است تیم ملی مردان و بخش انفرادی جایگاه رضایت بخش را بدست آورده است. ملی مردان و زنان در بخش تیمی به مقام پنجم نایل شدند. کسب مقام پنجمی برای انجمن بدمینتون ناشنوایان مناسب بوده است.

سروری افزود: انجمن بدمینتون و فدراسیون ناشنوایان بدنبال اعزام تیم‌های ملی مردان و زنان ناشنوا به رقابت‌های 2015 است. انجمن بدمینتون برنامه‌های تیم ملی مردان و زنان درخصوص زمان و مکان برپایی اردوها برگزاری مسابقات و... به فدراسیون ناشنوایان ارایه کرده است. فدراسیون پس از بررسی‌های لازم تصمیم نهایی را در خصوص برنامه‌های بدمینتون اتخاذ می‌کند.

سروری ادامه داد: فدراسیون ناشنوایان درباره رشته بسکتبال و برنامه‌های این انجمن نگاه مثبت و ویژه‌ای دارد. رشته بسکتبال رشته تازه و نوپایی است. رشته بسکتبال برای پیشرفت باید تلاش بیشتری انجام دهد. توجه فدراسیون ناشنوایان به رشته‌های تحت پوشش بدلایل مشکلات موجود ضعف و قوت دارد. به همه رشته‌ها توجه می‌کنیم اما بعضی از انجمن‌ها بدلایل اینکه شانس مدال آوری در رقابت‌های بین‌المللی را دارا هستند لذا تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا به آرامش و بدون مشکلات در رقابت‌ها شرکت کنند.
 
سروری افزود: فدراسیون ناشنوایان با محدودیت بودجه مواجه است. باید مسئولان ورزش فدراسیون و ورزش‌های ناشنوایان را حمایت کنند. فدراسیون ناشنوایان بدنبال تقویت رشته‌های فعال تحت پوشش است از طرفی بدنبال تشکیل انجمن فوتبال ساحلی در فدراسیون نیز است. تأمین هزینه‌های رشته‌های گذشته و اختصاص بودجه برای تشکیل انجمن فوتبال ساحلی نیازمند حمایت از این فدراسیون است.

مسئول کمیته فنی مسابقات ادامه داد: هم فدراسیون در بخش والیبال ساحلی نیز بدنبال تشکیل انجمن بوده است متأسفانه بدلیل حضور و شرکت رژیم صهیونیستی شرایط تشکیل تیم والیبال ساحلی نداریم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.