سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

باند زورگيران مامورنما متلاشي شد

با تلاش ماموران كلانتري 14 ابوذر شهرستان يزد باند چهار نفره تبهكاران كه تحت عنوان مامور اقدام به زورگيري مي كردند شناسايي و اعضاي اين باند دستگير شدند؛ متهمان به 19 فقره زورگيري اعتراف كردند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛فرمانده انتظامي شهرستان يزد گفت: در پي شكايت هاي متعدد مردمي مبني بر اينكه افرادي با لباس شخصي و با اعلام اين كه مامور پليس هستند با تهديد چاقو و سلاح سرد اقدام به زورگيري و سرقت از آنهاكرده اند بررسي اين موضوع در دستور كار پليس شهرستان يزد قرار گرفت.

سرهنگ يوسف سپهوند ضمن اشاره به تشكيل كارگروه ويژه و تصميم گيري در خصوص اين پرونده تصريح كرد: با به كارگيري منابع و مخبرين و گشت هاي محسوس و نامحسوس يكي از اعضاي اين باند شناسايي شد و ماموران كلانتري 14 ابوذر وي را دستگير و جهت بازجويي به كلانتري منتقل كردند.

وي ادامه داد: سركرده اين باند كه جواني 18 ساله است به زورگيري از شهروندان در محدوده چاه اكرميه، اكرم آباد و ديگر نقاط شهر با همدستي سه تبهكار ديگر اعتراف كرد.

سپهوند ضمن تاكيد بر دستگيري ديگر اعضاي اين باند خاطر نشان كرد: متهمان در بازجويي هاي انجام شده به 19 فقره زورگيري در سطح شهر تحت عنوان مامور اعتراف كردند.

فرمانده شهرستان يزد ضمن اعلام اين مطلب كه در بازرسي از مخفيگاه اعضاي اين باند انواع و اقسام چاقو، پنجه بوكس و يك قبضه اسلحه پلاستيكي كشف شده است يادآور شد: با دستور مقامات قضائي متهمان روانه زندان شدند.

انتها پیام/ش

برچسب ها: امور ، قلابی ، زورگیر ، مامورنما ، یزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.