سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد

18هزار طرح بهزیستی در انتظار تسهیلات بانکی/ ایجاد 50 هزار شغل تا پایان سال

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر 18 هزار طرح اشتغال بهزیستی در انتظار تسهیلات بانکی است، گفت : پیش بینی می کنیم تا پایان سال بتوانیم 50 هزار شغل را ایجاد کنیم.

 همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب افزود: سازمان بهزیستی کشور طرح اشتغالزایی را، از نیمه دوم سال 1392 با 7 الگوی مختص معلولین ومددجویان، تحت عنوان طرح دانشکار آغاز کرد که این امر موجب شد شرایط اشتغال در این مجموعه تسهیل یابد.

وی  با اشاره به اینکه با اجرای این طرح سازمان بهزیستی کشور توانست تعداد زیادی از مددجویان را برای اشتغال جذب کند، تصریح کرد:  این طرح در  مرحله بانکی برای دریافت تسهیلات است که امیدواریم بتوانیم با دریافت تسهیلات تا حد بالایی ازمشکلات  اشغال مددجویان را برطرف کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در سال 1393 با حمایت های دولت مبلغ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای  سازمان بهزیستی کشور در جهت اشغال در نظر گرفته شده، اظهار داشت:  امیدواریم با همکاری بانکها بتوانیم این طرح ها را به مرحله اجرا در آوریم.

هاشمی با تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی کشور می تواند با همکاری بانکها 50 هزار شغل را ایجاد کند بیان داشت: زنان سرپرست خانوار، معلولان و جامعه هدف بهزیستی زیر پوشش این طرح هستند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد:در حال حاضر سازمان بهزیستی کشور توانسته برای 19 هزار نفر با استفاده از منابع داخلی و تسهیلات بانکی اشتغال زایی ایجاد کند که پیش بینی می شود تا پایان سال بتوانیم این رقم را به 50هزار شغل برسانیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهزیستی ، اشتغال ، مددجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.