سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرتاب شی ناشناس به سمت جوهارت + عکس

دروازه بان سیتی در دیدار مقابل آس رم از سوی هواداران تیم حریف مورد پرتاب یک شی ناشناس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، دیدار تیم‌های منچسترسیتی و آ اس رم در دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده فوتبال انگلیس تمام شد.

جو هارت دروازه بان تیم سیتی در این دیدار واکنش‌های خیره کننده‌ای از خود به نمایش گذاشت و در تمام 90 دقیقه این بازی دروازه سیتی را بسته نگه داشت اما در نیمه اول، تماشاچیان رم شی ناشناسی به سمت جوهارت پرتاب کردند، این ماجرا موجب مصدوم شدن وی نشد اما هارت با تعجب شی را از روی زمین برداشت تا متوجه شود چه چیزی به سمت او پرتاب شده است.

ممکن است شی ناشناس یک ماده محترقه بوده که خوشبختانه عمل نکرد و آتش نگرفت.

هارت به موضوع اهمیتی نداد و در پایان بازی هم بیشتر به ابراز خوشحالی خود از این پیروزی پرداخت.

دروازه بان سیتی گفت: بازیکنان وحدت و هماهنگی خود را به خوبی حفظ کردند هر چند شروع کندی داشتیم اما بازیکنان توان مدیریت دقیقه به دقیقه بازی را داشتند به همین دلیل است که قهرمانان لیگ برتر انگلیس شدیم.

هارت در ادامه افزود: از این که در رقابت‌های این فصل سرانجام توانستیم در مسیر درست قرار بگیریم بسیار خوشحال هستم. همه بازیکنان نمایش خوبی از خود ارائه دادند و حتی آنانکه اغلب نیمکت نشین هستند، در غیاب کمپانی، توره و یا آگوئرو نشان دادند برای حضور ثابت در تیم شایستگی کامل دارند.

لازم به ذکر است، در غیاب وینسنت کمپانی بازوبند کاپیتانی به جو هارت رسید وی به خوبی توانست هماهنگی لازم میان بازیکنان را در این دیدار به وجود آورده و از عهده مسئولیتی که بر دوش او گذاشته شده بود برآید.

انتهای پیام/

برچسب ها: پرتاب ، شی ، ناشناس ، جو هارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.