سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرس "پدینگتون" در لندن ساکن می‌شود

"پدینگتون" خرس مشهور و شخصیت کارتونی محبوب انگلیسی‌ها به پرده سینما رسید.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از یورونیوز؛ خرس "پدینگتون" شخصیت کارتونی و محبوب انگلیسی‌ها در سینما‌های لندن اکران می‌شود. این خرس جوان اهل پرو در جستجوی خانه و زندگی بهتر، مسافر لندن می‌شود.

داستان این فیلم به این گونه است که این عروسک خیلی زود پی می‌برد که شهر رویاهایش چندان هم که او فکر می‌کرد مهمان نواز نیست. خوشبختانه "پدینگتون" خانواده "براون" را ملاقات می‌کند و کم کم تبدیل به یک عضو تمام عیار این خانواده تبدیل می‌شود.

"هوگو بونوویل" نقش آقای "براون" را بازی می‌کند. وی می‌گوید: "می‌توانم پدر و مادرم را زمانی که داستان‌های این شخصیت را برایم می‌خواندند به یاد بیاورم. یکی از قدیمی ترین خاطرات من است. بعد از آن من عاشق شخصیت‌های این داستان شدم. زمانی که دیگر می‌توانستم بخوانم، داستان‌های این خرس را خودم می‌خواندم. 

وی ادامه داد: فکر می‌کنند این داستان‌ها تا حدودی برای بچه‌ها است ولی در حقیقت شخصیتی جذاب برای تمام سنین است.

"بن ویشاو" صدا پیشه نقش "پدینگتون" در نسخه اصلی این کارتون است ولی در ابتدا "پول کینگ" به "کابین فرث" فکر می‌کرد.

"پول کینگ" می‌افزاید: وقتی که "پدینگتون" ما از لحاظ ظاهری آماده شد، تطبیق صدای عمیق و جذاب "کالین" با ظاهر این موجود کوچک خیلی سخت بود. ما چیز‌های زیادی را امتحان کردیم و درباره آن‌ها صحبت کردیم و سپس به این توافق رسیدیم که این دو در واقع هرگز با یکدیگر منطق نخواهند شد".


انتهای پیام/ اس
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.