سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داوید لوییز

مسی هم اکنون در بهترین دوران بازی خود به سر می‌برد/بارسا تیم برتر میدان بود

بازیکن برزیلی باشگاه پاری‌س‌سن‌ژرمن معتقد است لئو مسی بازیکن آرژانتینی باشگاه بارسلونا هم اکنون در اوج به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران باشگاه بارسلونا در دیدار هفته ششم و پایانی با لیگ قهرمانان اروپا نماینده باشگاه فرانسوی پاریس سن‌ژرمن را با3 گل از میان برداشت.

در این دیدار زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 15 گل نخست را وارد دروازه کاتالان‌ها کرد، اما دیری نپاید که لیونل مسی در دقیقه 19 موفق شد طعم شیرین گل مهاجم بلند قامت سوئدی ژرمن را تلخ کرد و گل تساوی را به ثمر رساند پس از آن هم نیمار و سوارز در دقیقه 41 و 77 گل‌های برتری تیم شان را به ثمر رساندند، تا نماینده بندر کاتالان در نیوکمپ به عنوان تیم نخست گروه F به مرحله بعد صعود کند. اما داوید لوییز مدافع سابق باشگاه چلسی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ 50 میلیون یورو به ژرمن‌ها پیوست بر این باور است که لئو مسی تاکنون در این سطح از آمادگی ندیده است و او در بازی برابر تیمش فوق‌العاده ظاهر شد.

وی در این خصوص گفت: بازده و قابلیت‌های لئو مسی او را به بازیکن بسیار متفاوتی تبدیل کرده است، آنها (بارسلونا) بهتر از ما ظاهر شدند آنها 3 فوروارد (مهاجم) فوق‌العاده در تیم شان (مسی، نیمار، سوارز) دارند، مسی فوق‌العاده است می توانم از او به عنوان بهترین بازیکنی یاد کنم که در تمام طول عمرم دیده‌ام. همچنین نباید از نقش سرمربی فوق‌العاده زیرک و باهوش این تیم غافل شد، کما این که سایر بازیکنان این تیم نیز فوق‌العاده هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: داوید ، بارسلونا ، مسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.