سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زارعیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

مشترکان 1700 میلیارد تومان به مخابرات بدهکارند

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: در مجموع مخابرات حدود هزار و 700 میلیارد تومان در بخش تلفن ثابت و همراه از مشترکان طلب دارد.

داوود زارعیان، سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به برآوردهای انجام شده در حال حاضر مخابرات در بخش تلفن همراه و تلفن ثابت از مشترکان حدود هزار و 700 میلیارد تومان طلب دارد.

وی افزود: برآوردها نشان می‌دهد که شرکت مخابرات حدود 900 میلیارد تومان در بخش تلفن ثابت و حدود 800 میلیارد تومان در بخش تلفن همراه و در مجموع حدود هزار و 700 میلیارد تومان در تلفن ثابت و تلفن همراه از مشترکان طلب دارد.

زارعیان به دلایل بدهی مشترکان اشاره و اظهار کرد: برخی از مشترکان به دلیل داشتن چند خط تلفن، گاهی به دلیل افزایش هزینه مکالمات خارج از کشور و گاهی به دلیل سهل‌انگاری یا فراموشی به مخابرات بدهکار می‌شوند.

وی، در پایان با اشاره به اینکه با وجود راهکارهای متفاوت برای کاهش بدهی مشترکان به شرکت مخابرات، همیشه یک بخشی به صورت لاوصولی وجود دارد، تصریح کرد: تقویت سیستم‌های پرداخت الکترونیکی در سراسر کشور و تشویق و پاداش و تماس‌های تلفنی که با مشترکان گرفته می‌شود از جمله روش‌هایی است که بتوانیم لاوصولی را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۳
پس بدهکاری مخابرات به مشترکین رو کی پرداخت میکنه یه چند میلیاردی بود اضافه رو قبض ها اومد