سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان و بلوچستان؛

شبکه‌های ماهواره‌ای غیرت دینی مردم را هدف قرار داده است

مسئول تعلیم تربیت سپاه زابل گفت: هدف اصلی دشمنان از شبکه‌های ماهواره‌ای از بین‌ بردن دین، انسجام و تزلزل بنیان خانواده در جامعه است و آن‌ها از طریق ماهواره غیرت دینی مردم را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان؛ نکویی در نشست روشنگری با موضوع بررسی آسیب‌های ماهواره افزود: رزمندگان بسیجی با ایستادگی، مقاومت‌طلبی و اطاعت از مولای مقتدای خود در صحنه‌های جنگ با دشمن روبرو شدند و اکنون نیز به فرمان مقام معظم رهبری آماده ایستادگی و جان‌فشانی در راه دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: اگر امروز قدرت‌های خودبرتربین و سلطه‌گر که سابقه تجاوزگری و خیانت‌ آنان علیه ملت ایران فراموش نمی‌شود در برابر عزت ملت سر تعظیم فرود می‌آورند، به حقوق مسلم ایران بزرگ احترام می‌گذارند، پای میز مذاکره می‌نشینند و گفتمان تهدید، تحریم و خصومت را به تعامل روابط مبتنی بر روابط متقابل و احترام تبدیل می‌کنند حاصل مقاومت و ایستادگی ملت ایران و حضور بسیجیان دریادل در میدان است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه زابل عنوان کرد: افراد با یکدیگر متفاوت هستند، برخی زندگی می‌کنند و هدف خاصی را به طور مستمر دنبال نمی‌کنند، اما بسیج یک هدف متعالی را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: ماهواره ، غیرت ، هدف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.