سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علوی: روی قول هاشمی برای المپیک برزیل حساب کرده‌ایم

مربی و داور بین‌المللی ژیمناستیک گفت: کیومرث هاشمی قول حمایت و همراهی ژیمناستیک کاران را تا کسب سهمیه المپیک ریو به ما دادند.

طاهر علوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان داشت: سال گذشته به دلیل کمبود بودجه، اردوها در سطح عالی برگزار نشد اما امسال جلساتی را با کیومرث هاشمی داشتیم که وی قول حمایت دادند تا کسب سهمیه اردوهایی مختلف و با کیفیتی را برپا کنند.

وی ادامه داد: اولین اردوی انتخابی تیم ملی جوانان رده بالای 18 سال برگزار شد و با عنایت هاشمی، سرمربی تیم توانست 24 مربی را به این اردو دعوت کند و این خود قدم بزرگی در ژیمناستیک کشور است.

علوی افزود: در فروردین ماه مسابقات آسیایی جوانان  در مرداد ماه مسابقات آسیایی ژاپن در بخش بزرگسالان را برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو در پیش رو داریم که امیدوارم ژیمناست‌های کشورمان بتوانند در شاخه‌های مختلف این رشته حد نصاب ورودی را کسب کنند.

داور بین‌المللی ژیمناستیک در خصوص بازی‌های اینچئون تصریح کرد: بعضی افراد معتقدند که ژیمناستیک کشورمان در مسابقات آسیایی نسبت به چهار سال گذشته درجا زده است، شاید از لحاظ ظاهری غلط نباشد، اما باید در نظر داشته باشیم که در گوانگژو کره شمالی حضور نداشت، چرا که این تیم یکی از تیم‌های پر قدرت ژیمناستیک محسوب می‌شود و ما توانستیم به یک قدمی مدال برسیم اما این رشته دهم‌ها تاثیر زیادی دارند بطوریکه در خرک حلقه با 15/0 مدال را از دست دادیم و به نظرم دوستان کم لطفی کردند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.