سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راجرز: برای رقابت‌های 2015-2016 از هم اکنون برنامه ریزی می‌کنیم

سرمربی باشگاه لیورپول به دنبال جبران ناکامی‌ها تیمش در فصل آینده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باشگاه لیورپول در آخرین هفته این دیدار برابر بازل سوئیس با نتیجه یک بر یک متوقف شد و نتوانست از گروه خود صعود کند و راهی لیگ اروپا شد.

براندون راجرز سرمربی لیورپول که این روزها به دلیل عملکرد نه چندان مطلوب تیم سرخ پوش لیورپول در لیگ پریمیر مورد انتقادات زیادی قرار دارد و در خصوص این باخت و عدم صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان گفت: ما باید به مسابقات فصل آینده نگاه می‌اندازیم و در انتظار آن هستیم، ما خیلی از آنکه جز 4 تیم برتر لیگ جزیره شویم فاصله‌ای نداریم،‌اگر این اتفاق بیافتد، اگر ما به آنجا برسیمف ما در فصل آینده بهتر ظاهر خواهیم شد. امکان خرید و جذب بازیکن در ماه ژانویه مسئله‌ای است که در خصوص آن باید با رئیس باشگاه صحبت کنم، اما ما در فصل تابستان سرمایه گذاری زیادی انجام دادیم. اما در این فصل بسیار بدشانس بودیم که بازیکنان کلیدی را از دست دادیم و آنها نتوانستند بازی کنند، اما به هر حال در دیدار امشب هیچ اشتباهی متوجه بازیکنان من نیست چرا که آنها به خوبی کار کردند و با تمام وجود بازی کردند.

راجرز در خصوص بازی نیز افزود: من فکر می‌کنم تصمیم داور فاجعه بود و من فکر می‌کنم در این دیدار وی عملکرد ناامید کننده‌ای داشت. مارکویچ فوق العاده بود و درخشان ظاهر شد و فکر می‌کنم فوق العاده بود.

گفتنی است: مارکویچ بازیکن لیورپول با کارت قرمز از این دیدار اخراج شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.