سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سناتور آمریکایی با تنظیم طوماری، خواستار ادامه یافتن دیپلماسی در قبال ایران شد

"کریس مورفی"، سناتور دموکرات از ایالت کنتیکت آمریکا با تنظیم طوماری که قرار است تقدیم مجلس سنا شود خواستار ادامه یافتن مسیر دیپلماسی با ایران برای دستیابی به یک توافق جامع بر سر برنامه هسته ای این کشور شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت سنای آمریکا، در حال حاضر 337 نفر این طومار را امضا کرده اند اما به گفته مورفی ، هدف وی جمع آوری 400 امضاست.

وی درباره این طومار گفته است:
"آمریکا و متحدان ما با تمدید مذاکرات با ایران بر سر آینده برنامه هسته ای این کشور موافقت کرده اند. هرچند من از اینکه ما به یک موافقت نامه جامع نرسیدیم احساس نومیدی می کنم ، اما پیشرفت نیز به دست آمد و تصمیم برای تمدید مذاکرات به مراتب از یک توافق بد یا عدم حصول توافق بهتر است. 
این فرصت تمدید شده به ما اجازه خواهد داد شکاف هایی را که باقی است از میان برداریم و در عین حال اطمینان خاطر بیابیم که توانایی های کنونی ایران محدود می ماند.  من می دانم که بسیاری از همکاران من وسوسه خواهند شد که تحریم های جدیدی را به تصویب برسانند تا ایرانی ها را به توافق مجبور کنند. اما من همچنان معتقدم که تحریم های جدیدی که کنگره به تصویب برساند ، آن هم درست زمانی که ایرانی ها برخی تحرکات را در مذاکرات شروع کرده اند ، بسیار غیرسازنده خواهد بود. 

در نتیجه ، من قصد دارم به هدایت تلاش ها در سنا برای حمایت از مذاکرات ادامه دهم و از همکارانم بخواهم در برابر تلاش ها برای به تصویب رساندن تحریم های جدید مقاومت کنند."


انتهای پیام./.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.