سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات رسانی منطقه 16 به عاشقان سیدالشهدا(ع) در پیاده روی بزرگ اربعین

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 از مشارکت فعال این منطقه در پیاده روی بزرگ اربعین در تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  روابط عمومی شهرداری منطقه 16، سید مازیار علوی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 از مشارکت فعال این منطقه در پیاده روی بزرگ اربعین خبر داد و گفت: با برنامه ریزی شهرداری تهران، ارادتمندان سالار شهیدان در پیاده روی بزرگ اربعین از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شرکت خواهند کرد.
 
وی افزود: از آنجا که منطقه 16 در مسیر این پیاده روی بزرگ قرار دارد به عنوان یکی از میزبانان شرکت کنندگان در این پیاده روی به شمار می رود.

علوی گفت: در این راستا، موکب عزاداری منطقه 16 به طول 100 متر در زیر پل بعثت جانمایی و مستقر می شود تا به عزاداران اباعبدالله(ع) خدمت رسانی کند. 

وی خاطرنشان کرد: جوانان برومند منطقه 16 در قالب شهریاران جوان و در کنار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، وظیفه خدمات رسانی به شهروندان در این موکب را بر عهده دارند. 

بهروز میرزائیان مدیر خانه شهریاران جوان منطقه 16 نیز در این رابطه گفت: توزیع سربندهای عاشورایی( با نوشته: ما نسل علی اکبریم)، توزیع اقلام فرهنگی، پذیرایی از عزاداران، عکاسی و برگزاری مسابقه در بخش های عکس، دلنوشته، نماهنگ و مستند از جمله خدماتی است که در پیاده روی بزرگ اربعین به شهروندان عزادار ارائه خواهد شد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.