سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهریان: فرهنگ ورزش کردن دربین "زنان "نهادینه شود

معاون امور ورزش زنان وزارت ورزش وجوانان گفت:وزارت ورزش و جوانان در تلاش است تا فرهنگ ورزش کردن در بین آحاد جامعه به خصوص زنان و دختران نهادینه شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،از وزارت ورزش و جوانان، رباب شهریان در افتتاحیه نخستین مسابقات آمادگی جسمانی بانوان ادارات کل ورزش و جوانان کشور افزود: توجه ویژه دستگاه های دولتی به ورزش کارکنان خود تلاشی برای ارتقای سلامتی آنها است وباعث افزایش بهره وری می شود.

شهریان گفت: ورزش بانوان به عنوان محور اصلی خانواده می تواند تاثیرات قابل توجهی در جامعه داشته باشد ووزارت ورزش وجوانان نیز با برنامه ریزی گسترده در این بخش ترغیب کارکنان دولت را در عرصه ورزش در دستورکار خود قرار داده است.

وی با تاکید براین نکته که سازمان ها باید به برنامه های ورزشی منظم و فراگیر برای تمام کارکنان توجه داشته باشند،تصریح کرد:سازمان هاباید علاوه بر اجرای صحیح این برنامه ها، انگیزه لازم را برای شرکت افراد به فعالیت های ورزشی به وجود بیاورند.

وی مهم ترین اهداف ورزش کارکنان راانگیزش وبهبود عملکردکارکنان، شناسایی میزان شایستگی کارکنان و تشخیص و تعیین نیازهای مادی ومعنوی آنان، ایجاد فضای سالم کاری و بازخورد مناسب، ایجاد محیط سالم و با نشاط، ارتقای سطح سلامتی و بهره وری مناسب سازمان ها عنوان کرد.

معاون امور ورزش بانوان خاطرنشان کرد: حمایت مسئولان و مدیران سازمان ها ازکارکنان درتمام زمینه ها، به ویژه حمایت از ورزش آن ها منجربه افزایش بازدهی سازمان و سلامتی کارکنان و در نهایت سلامتی جامعه و خانواده ها خواهد شد.

مسابقات آمادگی جسمانی بانوان ادارت کل ورزش و جوانان کشور با حضور 25 استان از17تا 19 آذرماه در مجموعه ورزشی شهید معتمد در حال برگزاری است.
/ انتهای پیام
منبع: ایرنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.