سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پایگاه قهرمانی تکواندو در کهکیلویه

باشگاه فرهنگی ورزشی جوانه تهران برای تقویت تیم های خود در لیگ های کشوری اقدام به راه اندازی پایگاه های قهرمانی در استان های مختلف کشور کرده است.

رحیم صالحی مدیر و سرمربی تیم های تکواندو باشگاه جوانه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: برای گسترش تکواندو در کشور و استفاده از نیروهای مستعد باشگاه جوانه در شهرهای مختلفی پایگاه های قهرمانی خود را افتتاح کرده است.

وی افزود: در این مراکز با تربیت تکواندوکاران جوان و آینده دار آنها به باشگاه معرفی شده و در لیگ های مختلف کشور که جوانه در انها شرکت دارد، حاضر می شوند.

مدیر تیم های جوانه با اشاره به افتتاح پایگاه جدید قهرمانی این باشگاه در استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: در شهرهای رشت، اردبیل، بابل، قم، کرمانشاه، قزوین، جویبار و تهران به همراه پایگاه جدیدی در استان کهکیلویه و بویراحمد باشگاه جوانه فعالیت دارد.

افتخاری: استعدادیابی را از مدارس آغاز کرده ایم

اما در همین خصوص میلاد افتخاری مربی پایگاه قهرمانی استان کهکیلویه و بویراحمد می گوید: من قبلا عضو تیم جوانه بودم و حالا در شهر دهدشت مشغول مربیگری هستم و با افتتاح پایگاه قهرمانی جوانه در این شهر به فعالیت در زمینه بازیکن سازی می پردازم.

وی ادامه داد: ما در سالن خانه تکواندو دهدشت تمرین می کنیم و تیم هایی در بخش نونهالان، نوجوانان، امید و بزرگسالان را تشکیل داده ایم.

این تکواندوکار سابق باشگاه جوانه با اشاره به استعدادیابی تکواندوکاران از مدارس گفت: از سنین 5 تا 14 سال در مدارس ابتدایی و راهنمایی استان کار استعدادیابی را انجام داده ایم و کار اصلی ما این است که در خود مدارس هم به تمرین تکواندو بپردازیم.

وی تصریح کرد: از سالن فرهنگیان استان هم برای تمرین استفاده می کنیم و در نظر داریم لیگ مدارس را با حضور همین دانش آموزان راه اندازی کرده و باشگاه جوانه را در المپیاد آموزش و پرورش شرکت دهیم.

افتخاری با بیان اینکه باشگاه جوانه امکانات مربوط به این رشته و البسه تکواندوکاران را تامین می کند، افزود: روی پول این کار حساب نکرده ایم. ما در واقع در نظر داریم استعدادها را برای آینده باشگاه جوانه و تیم ملی انتخاب و معرفی کنیم و در همین راستا یکی از تکواندوکاران استان هم برای لیگ کشوری گزینش شده است.

وی با اشاره به مجوز استعدادیابی فدراسیون تکواندو گفت: این مجوز فدراسیون به ما کمک کرده که در رشته تکواندو با هیات استان، اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش کهکیلویه هماهنگ شویم و آنها نیز قرار است با ما همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، جوانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.