سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عطایی: برد و باخت طبیعت ورزش است نه بحران!/در خانه امیتاز از دست نمی‌دهیم

تیم والیبال متین ورامین در هفته ششم از رقابت‌های لیگ برتر والیبال در سالن شهید گل عباسی ورامین میزبانی تیم نوین کشاورز است.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال متین ورامین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برخلاف تصور برخی‌ها که می‌گویند تیم ما در حال خروج از بحران است، باید بگویم که هیچ بحرانی را احساس نمی‌کنم طبیعت ورزش برد و باخت است و باید در طول یک فصل پیش‌بینی بوجود آمدن شرایط سخت و غیر عادی را داشت.

وی گفت: ما 2 بازی را در طول هفته‌های سوم و چهارم باختیم در بازی اول مقابل تیم شهرداری ارومیه که دارای توانایی‌های بسیار بالایی است نتیجه را واگذار کردیم در بازی دوم مقابل وزارت دفاع عملکرد قابل قبولی را ارائه نکردیم وشکست خوردیم.
وی تصریح کرد: بعد از قبول 2 باختد سعی کردیم شرایط را به نحو مطلوب تغییر دهیم و وارد فضای بازی‌ها شدیم و تمرکز خود را روی ارائه بهترین عملکرد مقابل حریفان بگذاریم.

با توجه به تجربه‌ای که داشتیم و حمایت مسئولان باشگاه، بازیکنان از نظر روحی بازسازی شدند و توانستند در هفته پنجم لیگ مقابل تیم ساسپا عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند، البته نا گفتهد نماند که (امید غفور) قطر پاسور تیم در دیدار مقابل سایپا یکی از روزهای خوب و قابل قبولش را سپری کرد.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین در خصوص دیدار هفته ششم این تیم مقابل نوین کشاورز اظهار داشت: در گروه ما تمام تیم‌های قدرتمند و مدعی هستند ما در برابر آن‌ها با تمام قوا کار خواهیم کرد و در خانه با نهایت دقت کار می‌کنیم تا امتیاز از دست ندهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهروز عطایی ، برد ، باخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.