سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

تعاونی‌های دانش‎بنیان در توسعه علمی جامعه اثرگذارند

تعاونی‎های دانش‎بنیان با تولید انبوه تولیدات علمی خود، در توسعه علمی جامعه اثرگذار هستند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی؛ معاون اداره تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی شهرستان ابهر گفت: شرکت‏های دانشبنیان که در قالب تعاونی اقدام به فعالیت میکنند فرصت تبدیل ایدههای علمی به ثروت و تجاریسازی یافتههای پژوهشی را به دست می آورند.

مقدم افزود: طبق دستورالعمل حمایت از نخبگان و حمایت از شرکتهای دانشبنیان، تعاونیهایی که به ‌صورت دانشبنیان فعالیت میکنند در اولویت حمایت قرار دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که اساس فعالیت تعاونی در قالب فعالیتهای گروهی و کمترین حضور دولتی است، در شرکت‏های تعاونی که با محوریت علمی فعالیت میکنند نیز این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسوول تأکید کرد: فعالیت این‌گونه از شرکت‏ها مبتنی بر ایدههای کارآفرینان و صاحبان فکر و اندیشه علمی است که بتوانند اختراعات خود در حوزههای مختلف را عملیاتی کنند.

معاون اداره تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی شهرستان ابهر اضافه کرد: افراد نخبه و پژوهندگان در حوزههای مختلف با فعالیت در قالب تعاونی و تجاریسازی یافتههای علمی خود می‏توانند علاوه بر تولید انبوه یافتههای خود در توسعه علمی جامعه نیز نقش مؤثری ایفا کنند.

مقدم خاطر نشان کرد : بازاریابی موفق و فروش این تولیدات در بازگشت سرمایه و موفقیت این تعاونیها بسیار مؤثر است که نباید از آن غافل بود





انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.