سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اداری مالی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خبر داد

اتصال 168 مرکز این دانشگاه از طریق شبکه اینترنت/ راه اندازی فروش مجازی محصولات این دانشگاه

شمس گفت: بستر شبکه اینترنت دانشگاه فنی و حرفه ای 168 مرکز این دانشگاه را در سراسر کشور به هم متصل می‌کند این شبکه بر روی سرویس VPN قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ ناصر شمس معاون مالی اداری دانشگاه فن، حرفه ای در همایش دانشگاه فنی، حرفه ای پیشرو در کسب و کار مولد گفت: بستر شبکه اینترنتی دانشگاه فنی و حرفه ای در سراسر کشور تا پایان دی ماه افتتاح می‌شود و امروز شبکه اینترنتی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با دانشگاه انقلاب اسلامی راه اندازی گردید.

وی افزود: کارهای اولیه ایجاد بستر شبکه اینترنت کشوری انجام شده است این بستر 168 مرکز دانشگاه فنی و حرفه ای را به یکدیگر متصل می‌کند اکنون این شبکه بر روی سرویس VPN ایجاد شد.

معاون اداری مالی دانشگاه فنی حرفه‌ای با اشاره به ارتباط تصویری در بستر شبکه اینترنت دانشگاه فنی و حرفه ای اظهار داشت: علاوه بر ارتباط تصویری،‌ کارهای اداری و آموزش دانشگاه فنی و حرفه ای از طریق شبکه اینترنت این دانشگاه صورت می‌گیرد همچنین محصولات این دانشگاه نیز در تمام کشور به صورت مجازی فروخته خواهد شد.

شمس تصریح کرد: دانشگاه‌های فنی و حرفه ای در سراسر کشور می توانند محصولات خود را به منظور فروش اینترنتی به سامانه فروش اینترنتی این دانشگاه وارد کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.