سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قناعتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اتصال اتوبان حکیم به آزاد راه تهران- کرج تا ماه آینده

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: وسایل حمل و نقل در حال تردد از شرق به غرب اتوبان حکیم با افتتاح تونل شهدای غزه تا ماه آینده به آزاد راه تهران –کرج راه پیدا می‌کنند.

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیس شورای شهر تهران در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاراندر خصوص تکمیل پروژه تونل شهدای غزه، افزود: تونل حکیم با نام جدید تونل شهدای غزه با صرف بودجه700 میلیارد تومان تا یک ماه آینده قابل بهره برداری است.

وی ادامه داد: البته به علت اضافه شدن فعالیت‌های حاشیه‌ای حین کار تغییر اندکی در مقادیر بودجه‌ای صورت گرفته است که از نصب حوضچه آب برای کنترل و مدیریت آب‌های زیر سطحی به عنوان نمونه می‌توان یاد کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به نخستین قدم از طرف مدیریت شهری برای صیانت و حفظ فضای سبز بیان کرد: احداث تونل شهدای غزه به تلطیف هوای منطقه و حفظ درختان با قدمت کمک شایانی کرده است تا شرایط فضای سبز حومه‌ی تونل آسیب نبیند.

وی با اشاره به اینکه طول تونل هزار متر است،‌خاطر نشان کرد: وسایل حمل و نقل در حال تردد از اتوبان حکیم به سمت غرب به بن بست می‌رسیدند که با احداث تونل شهدای غزه انتهای اتوبان حکیم از غرب به آزاد راه تهران- کرج وصل می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.